Adidasove patike posvećene Jugoplastici postale su pravi hit, ali je reklama za njih, u kojoj se pojavljuje Paško Tomić podelila javnost u regionu.

Dok jedni hvale duhovitost koncepta u kome Tomić jede ćevape pre treninga, na kome pogađa iz svih pozicija, a onda sočno psuje kad promaši, drugi ga kude. Ne samo zato što ga vide kao "egzotizaciju" Balkana.

Trećima opet smeta što ćevapi i ajvar, tradicionalno srpska kuhinja, nemaj mnogo veze sa Splitom. Među njima je i Dino Rađa, član te slavne generacije kluba koji je krajem osamdesetih i početkom devedesetih tri puta uzastopno bio šampion Evrope.

Patike su dobre, ali reklama se ne sviđa svima.

"Mislim da je bez veze. Ne zato što u reklami nema mene ili nekog drugog, a tu je Paško, nego zato što mi se čini da je napravljena bez ikakvog smisla, bez neke zdrave ideje. Nekreativna je. Ćevapi i ajvar nemaju smisla. Ako si hteo da reklamiraš Jugoplastiku, mogao si prikazati baš tu fabriku, koja je inače tada za Adidas proizvodila patike. Nisam marketinški stručnjak, ali mislim da je moglo mnogo više da se napravi", rekao je Rađa za Jutarnji list.

Paško Tomić nije toliko poznat, a Rađa ga je približio javnosti.

"Paško je bio s nama u ekipi, mi smo se svi pogubili tokom godina. Znam da se preselio u Njemačku, tamo je neko vreme igrao, pa se bavio i trenerskim poslom. Mislim da je reklamu inicirao lokalni Adidasov dućan u Njemačkoj pa su tako i njega angažovali. Ne znam detalje, ali znam da je Paško jedan izvanredni lik koji je od nas svih bio mlađi nekoliko godina, ali je trenirao s nama i bio puno puta utimu, a i na treningu je imao svoju ulogu na sparing utakmicama", ispričao je legendarni centar.

Podsetite se reklame:

Ove patike proizvedene su za sada u samo 150 primeraka, od kojih će jedan dobiti i Rađa.

Patike bi u slobodnoj prodaji mogle da se nađu sledećeg leta.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.