Nikola Jokić došao je u nedelju na hipodrom u Somboru i bio glavna zvezda. Svi su iščekivali da vide najboljeg košarkaša sveta prvi put od povratka u rodni grad, a tamo su bile i njegova supruga Natalija, najveća zvezda bila je njegova ćerka Ognjena, a pojavio se i on. Najpre je ogromnu pažnju izazvao natpis na Jokićevoj majici, a onda su mnogi primetili i njegov kačket.
"Nema šale", bilo je napisano na kapi koju je Jokić nosio i to je glavni slogan kampanje kompanije "Najki", koja je izbacila tu reklamu odmah nakon što je Srbin postao NBA šampion. U video-klipu koji traje pola minuta, uz zvuke truba "Najki" je ispisao ovu priču: "Dakle, tip iz Srbije uđe u halu, osvoji MVP nagradu, pa osvoji još jednu, pomogao je svom timu da dođe do plej-ofa, onda i do finala. Osvoji šampionski prsten. Ujedini ceo grad. I svi su srećni. To je to. To je poenta. Nije šala", piše u sjajnoj reklami. Baš zato je na Jokićevom kačketu danas ispisana navedena poruka, koja je oduševila poznatu američku TV reporterku Rejčel Nikols.
"Bravo za onoga ko je u Najkiju našao način da napravi zabavnu reklamu o Jokiću bez da je morao da uključi tipa koji mrzi da pravi reklame i promotivne stvari", napisala je ona. Pogledjate kako je bilo u nedelju na hipodromu u Somboru.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!