Proizvodjač sportske obuće i odeće "Adidas-Salomon" je saopštio da je potpisao 11-godišnji ugovor sa američkom NBA ligom, kojim je postao zvanični snabdevač lige dresovima i ostalom opremom.
Proizvodjač sportske obuće i odeće "Adidas-Salomon" je saopštio da je potpisao 11-godišnji ugovor sa američkom NBA ligom, kojim je postao zvanični snabdevač lige dresovima i ostalom opremom.Ugovor takodje obuhvata snabdevanje dresovima i drugim sportskim proizvodima WNBA lige, ženskog pandana NBA, kao i Razvojne lige NBA, počevši od sezone 2006/2007.
Kompanija "Adidas", koja je marketinški partner NBA lige od 2002, saopštila je da je potpisivanje ugovora rezultat prošlogodišnjeg reuzimanja kompanije "Ribok", koja dresovima snabdeva NBA ligu od 2001. godine.
"Adidas-Salomon" je takojde saopštio da predvidja da će njegov godišnji rast prihoda tokom naredne tri godine biti izražen visokim jednocifrenim brojem, dok su se ranije očekivanja kretala u rangu izmedju srednjeg i visokog jednocifrenog rasta.
Izvršni direktor kompanije Herbert Hajner (Hainer) je takodje naveo da se očekuje da rast profita u toku naredne tri godine dostigne dvocifreni iznos, pri čemu je za 2007. projektovan rast od najmanje 20 odsto, prenela je agencija AP.
Hajner je dodao da u "Adidasu" očekuju da objedinjavanje troškova na godišnjem nivou, omogućeno integracijom "Adidasa" i "Riboka" (Reebok) 2005. godine, iznosi 175 miliona evra, dok se ranije očekivala cifra od 125 miliona.
(Tanjug)