Božićno veče po Gregorijanskom kalendaru tradicionalno je posebno u Americi i kada je košarka u pitanju.

Čelnici NBA lige brižljivo vode računa o tome da publika 25. decembra uživa u košarci koliko i u prazničnoj atmosferi.

"Neredovni" ljubitelji najjače lige na svetu često taj dan shvataju kao nezvanični početak sezone.

Nemački proizvođač sportske opreme - Adidas, prepoznao je u tome sjajnu priliku za reklamu i u saradnji sa rukovodstvom američke Nacionalne košarkaške asocijacije skrojio posebne, "Božićne" dresove i seriju nazvao: "BIG Color".

Oprema NBA košarkaša biće te večeri jednobojna, a amblemi timova, prezimena i brojevi biće minimalno uokvireni, sa svetlucavim krajevima.

Igrači, među kojima je i Dvajt Hauard, pozitivno su reagovali na takav marketinški potez.

"Odrastao sam gledajući utakmice na Božić i ogromna je čast kada vaš tim igra pred milionima iz celog sveta. Uzbuđen sam što ću nositi novu uniformu koja će doneti stil i blještavilo na teren", rekao je centar Lejkersa, kojima je kolumnista MONDA Edin Avdić posvetio pažnju u svom najnovijem tekstu.

Tokom Božićne večeri po Gregorijanskom kalendaru ljubitelji košarke moći će da gledaju utakmice:

Boston - Bruklin, Njujork - Lejkersi, Oklahoma - Majami, Hjuston - Čikago i Denver - Klipersi.

(MONDO)