"Ono što je rečeno biće i učinjeno", saopšteno je iz Košarkaškog kluba Crvena zvezda Telekom u petak ujutro.

Kopiranje karata i ulaženje za falsifikatima napravili su veliki problem crveno-belima tokom duela sa Galatasarajem, pa je veliki broj vlasnika pravih ulaznica i godišnjih propusnica ostao ispred dvorane.

Rukovodstvo vicešampiona Srbije našlo je način da ih obešteti.

"Svi oni koji poseduju originalne ulaznice za meč sa Galatasarajem i koji zbog poznatog problema sa falsifikovanim kartama nisu mogli da uđu u halu Pionir i uživo prate utakmicu, svoje neiskorišćene ulaznice moći će da zamene za karte za meč četvrtog kola L grupe LAST 16 faze Evrokupa sa Uniksom", saopšteno je iz kluba.

Zamena će se vršiti u prostorijama kluba na Malom Kalemegdanu u subotu i nedelju (26. i 27. januara) od 10 do 18 sati, a uz pomenutu ulaznicu neophodno je poneti i fotokopiju lične karte.

RISTOVIĆ: NAJMANJE ŠTO SMO MOGLI DA URADIMO

Direktor Crvene zvezde Telekom Davor Ristović još jednom je izrazio žaljenje zbog problema sa ulaznicama.

"Još jednom moram da istaknem da nam je veoma žao što pojedini navijači sa uredno kupljenim ulaznicama nisu bili u mogućnosti da prate meč sa Galatasarajem. Iz tog razloga već su preduzeti konkretni koraci da se to više ne ponovi", rekao je on, a preneo zvanični sajt.

Odluka da svi koji sa originalnim kartama nisu mogli da uđu u dvoranu najavljena je jutro posle jednog od najposećenijih Zvezdinih mečeva u poslednjih nekoliko godina.

"Nadam se da su oštećeni navijači imali razumevanja, a mogućnost da zamene svoje neiskorišćene ulaznice za karte za meč sa Uniksom je najmanje što smo mogli da uradimo", dodao je Ristović.

Utakmica Crvena zvezda Telekom - Uniks zakazana je za sredu, 30. januar.

(MONDO, foto: MN Press)