Reči pesme Riblje čorbe "Hoću majko, hoću" odzvanjale su dvoranom Pionir u pauzi između četvrtina i na poluvremenu šestog ovosezonskog “večitog” derbija.

Odluka Partizana mt:s, domaćina utakmice, da njom animira više od 5.000 svojih navijača izazvala je dan posle reakciju Crvene zvezde Telekom.

"Tim činom KK Partizan mt:s je ponizio samo sebe. Jer, posao koji obavlja Gradska čistoća i zaposleni u njoj je težak, častan i od nemerljivog značaja za sve stanovnike naše zemlje, pa podsmeh koji je na račun crveno-belih trebalo da izazove ova pesma ne predstavlja ništa drugo nego klasičnu diskriminaciju po više osnova", objavljeno je na klupskom sajtu.



Iz Zvezde je poručeno da među zaposlenima u Javnom komunalnom preduzeću Gradska čistoća rade navijači oba tima i da se crveno-beli “tih svojih pristalica ne stide”.

"Da ironija bude veća, upravo je Gradska čistoća svojevremeno bila sponzor KK Partizan…To su u taboru Partizana zaboravili ili su ovim činom iz nekog razloga želeli da zaborave", piše u saopštenju, uz priloženu fotografiju igrača Partizana u crno-belom dresu, sa velikom reklamom Gradske čistoće na grudima.

(MONDO, foto: kkcrvenazvezda.rs)