
Po treći put je osvojen nacionalni Kup, a potom izboren plasman u Evroligu, u kojoj su crveno-beli časno branili boje kluba, ali im skor 4-6 nije bio dovoljan da prođu u Top 16 fazu.
Prepoznajući da su košarkaši ponovo postali atraktivni za navijače, marketing crveno-belih rešio je da uspešnu godinu "ukrasi" kreiranjem albuma sa samolepljivim sličicama, tako da oni koji se upuste u kolekcionarsku avanturu, pored zabave, obezbede i uspomenu na početak stvaranja jače i uspešnije Zvezde.
Album će se od subote naći u prodaji na svim kioscima, kao i svim prodavnicama "Red Star shop", a od 15. januara i na teritoriji Republike Srpske.
Imaće 220 sličica, dok će jedna kesica sa pet sličica koštati 50 dinara.
Album sadrži slike prvotimaca, članova stručnog štaba, juniora, a nisu zaboravljeni ni navijači i klupska istorija.