
Sve za novac. Gde god može dodatno da se zaradi, zaradiće se, makar to značilo i da se pošalje autobus na stazu tokom trka superbrzih sportskih automobila.
U Japanu su se dosetili da bi marketinšku i ekonomsku dobit na trkama GT šampionata mogli da podgreju ukoliko na pistu izvezu putnički autobus, koji bi krcat putnicima/navijačima kružio stazom dok traje trka.
Bilo to opasno ili ne, tek ideja je zaživela i najstrasniji ljubitelji brzina u Japanu sada mogu da gledaju trke GT500 i GT300 mašina, kao što ljubitelji divljih životinja posmatraju lavove, slonove, nosoroge, antilope i drugu divljač u savanama Kenije, Angole, Etiopije...
U Japanu su se dosetili da bi marketinšku i ekonomsku dobit na trkama GT šampionata mogli da podgreju ukoliko na pistu izvezu putnički autobus, koji bi krcat putnicima/navijačima kružio stazom dok traje trka.
Bilo to opasno ili ne, tek ideja je zaživela i najstrasniji ljubitelji brzina u Japanu sada mogu da gledaju trke GT500 i GT300 mašina, kao što ljubitelji divljih životinja posmatraju lavove, slonove, nosoroge, antilope i drugu divljač u savanama Kenije, Angole, Etiopije...
Zanimljivo, GT šampionat Japana, vožen je na stazi Sepang u Maleziji, ali ni lokalni navijači nisu imali ništa protiv da se malo provozaju.
(MONDO)
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.