Čelnici MOK-a veruju da će za naredni četvorogodišnji ciklus sakupiti više od milijardu dolara, uprkos gubitku sponzorstva kompanije "Džonson i Džonson".
Čelnici Međunarodnog olimpijskog komiteta izrazili su uverenje da će za naredni četvorogodišnji ciklus sakupiti više od milijardu dolara, uprkos gubitku sponzorstva kompanije "Džonson i Džonson".
Direktor MOK-ove komisije za marketing Gerhard Hajberg rekao je da ta organizacija već pregovara sa nekoliko velikih kompanija o sponzorstvima za zimske i letnje Olimpijske igre 2010. i 2012. godine.
Kompanija "Džonson i Džonson" saopštila je u ponedeljak da neće potpisati novi sponzorski ugovor, pošto važeći ističe krajem ove godine.
Ta kompanija bila je jedna od 12 najvećih sponzora MOK-a, koji su za reklamiranje plaćali oko 80 miliona dolara. "Kodak" i "Lenovo" takođe su najavile da neće produžiti sponzorske ugovore.
"Naravno da je razočaravajuće kada neki od partnera ne žele da produže saradnju. Znamo da se vremena menjaju, pa tako i kompanije i njihove poslovne strategije. Za očekivati je da u sponzorskom pulu napravimo neke promene", objasnio je Hajberg.
U prethodnom olimpijskom ciklusu MOK je od sponzorskih ugovora zaradio skoro 900 miliona dolara.
"I dalje verujemo da ćemo sakupiti milijardu dolara. Sada smo veoma blizu toga, potreban nam je još samo jedan ugovor. Trenutno ih imamo devet", kazao je Hajberg.
On je dodao da su pregovori delimično usporeni zbog svetske finansijske krize.
"Pregovori su u toku, ali trenutno nisu baš najpovoljnije finansijske okolnosti. Samo smo malo usporili", naveo je on.
U sponzorskom pulu za sledeći olimpijski ciklus ostali su kompanije "Ejser", "Atos", "Koka-Kola", "GE", "Mekdonald", "Omega", "Panasonik", "Samsung" i "Viza".
(Beta-AP)
Direktor MOK-ove komisije za marketing Gerhard Hajberg rekao je da ta organizacija već pregovara sa nekoliko velikih kompanija o sponzorstvima za zimske i letnje Olimpijske igre 2010. i 2012. godine.
Kompanija "Džonson i Džonson" saopštila je u ponedeljak da neće potpisati novi sponzorski ugovor, pošto važeći ističe krajem ove godine.
Ta kompanija bila je jedna od 12 najvećih sponzora MOK-a, koji su za reklamiranje plaćali oko 80 miliona dolara. "Kodak" i "Lenovo" takođe su najavile da neće produžiti sponzorske ugovore.
"Naravno da je razočaravajuće kada neki od partnera ne žele da produže saradnju. Znamo da se vremena menjaju, pa tako i kompanije i njihove poslovne strategije. Za očekivati je da u sponzorskom pulu napravimo neke promene", objasnio je Hajberg.
U prethodnom olimpijskom ciklusu MOK je od sponzorskih ugovora zaradio skoro 900 miliona dolara.
"I dalje verujemo da ćemo sakupiti milijardu dolara. Sada smo veoma blizu toga, potreban nam je još samo jedan ugovor. Trenutno ih imamo devet", kazao je Hajberg.
On je dodao da su pregovori delimično usporeni zbog svetske finansijske krize.
"Pregovori su u toku, ali trenutno nisu baš najpovoljnije finansijske okolnosti. Samo smo malo usporili", naveo je on.
U sponzorskom pulu za sledeći olimpijski ciklus ostali su kompanije "Ejser", "Atos", "Koka-Kola", "GE", "Mekdonald", "Omega", "Panasonik", "Samsung" i "Viza".
(Beta-AP)