Berni Eklston smislio je način na koji će nadoknaditi odlazak timova iz takmičenja Formule 1 zbog globalne finansijske krize. On je rekao da bi veliki timovi mogli da koriste tri bolida na trkama.
Berni Eklston smislio je način na koji će nadoknaditi odlazak timova iz takmičenja Formule 1 zbog globalne finansijske krize.
Nakon odustajanja Honde jasno je da će se na startu sledeće sezone u Australiji naći tek 18 bolida, a spekuliše se da bi se još nekoliko manjih timova u Formuli 1 moglo povući iz takmičenja.
Prvi čovek ovog sporta međutim smatra da je rešenje u tome da se veliki timovi poput Ferarija, Meklaren-Mercedesa, Renoa i BMW takmiče sa više bolida, kako bi se startna lista povećala.
"To će se u suštini desiti. Ako timovi koji snabdevaju motorima druge ekipe, mogli bi i da se takmiče sa tri bolida", rekao je Eklston.
On je dodao da je moguće čak ovu novinu uvesti odmah, s obzirom na to da Honda verovatno neće uspeti da nađe kupca i vrati se u Formulu 1.
"U svakom slučaju bolje je imati 20 bolida na stazi, bez obzira da li su oni u privatnom vlasništvu ili su bolidi nekog od proizvođača", istakao je Eklston.
(MONDO)
Nakon odustajanja Honde jasno je da će se na startu sledeće sezone u Australiji naći tek 18 bolida, a spekuliše se da bi se još nekoliko manjih timova u Formuli 1 moglo povući iz takmičenja.
Prvi čovek ovog sporta međutim smatra da je rešenje u tome da se veliki timovi poput Ferarija, Meklaren-Mercedesa, Renoa i BMW takmiče sa više bolida, kako bi se startna lista povećala.
"To će se u suštini desiti. Ako timovi koji snabdevaju motorima druge ekipe, mogli bi i da se takmiče sa tri bolida", rekao je Eklston.
On je dodao da je moguće čak ovu novinu uvesti odmah, s obzirom na to da Honda verovatno neće uspeti da nađe kupca i vrati se u Formulu 1.
"U svakom slučaju bolje je imati 20 bolida na stazi, bez obzira da li su oni u privatnom vlasništvu ili su bolidi nekog od proizvođača", istakao je Eklston.
(MONDO)