Karavan Formule 1 bi sledeće sezone, osim već najavljenog američkog tima USGPE, mogao da dobije još jednog člana.
Karavan Formule 1 bi sledeće sezone, osim već najavljenog američkog tima USGPE, mogao da dobije još jednog člana.
Britanski proizvođač automobila "Lola" saopštio je da razmatra mogućnost da se posle dugogodišnje pauze vrati u šampionat Formule 1 i to već naredne sezone.
Predsednik i vlasnik kompanije Martin Birejn izjavio je da su se rezanjem troškova ekipa Formuli 1 od ove i naredne sezone stvorili dobri uslovi da "Lola", koja već raspolaže vrhunskim rešenjima u oblasti inženjeringa, razmisli o stvaranju tima Formule 1.
"Lola poseduje tehničke resurse i sposobna je da razvija automobile za vrhunska takmičenja, uključujući i Formulu 1. Pratimo odluke FIA i razmatramo adekvatan program za Formulu 1 s namerom da tokom narednih nedelja i zvanično potvrdimo učešće u takmičenju", rekao je Birejn.
Ukoliko se to dogodi, "Lola" bi se vratila u Formulu 1 posle 13 godina od poslednjeg učešća, koje bi se, u stvari, teško i moglo nazvati ušešćem.
Ekipa "Masterkard Lola" poslednji put je učestvovala 1997. godine u šampionatu Formule 1, ali više nego neuspešno, pošto nijedan od njihova dva vozača (Rospe i Sospiri) nije uspeo da se kvalifikuje na premijernoj trci sezone u Brazilu.
To je ujedno bio i poslednji put da su se bolidi "Masterkard Lole", koje su pokretali Fordovi motori, pojavili na stazi pošto se tim odmah nakon toga povukao iz Formule 1 zbog, kako je navedeno, finansijskih i tehničkih problema.
Ovaj "izlet" u Formulu 1 koštao je kompaniju šest miliona funti, a uzdrmana "Lola" je nekoliko nedelja kasnije prodata sadašnjem vlasniku Ircu Martinu Birejnu, koji je uspeo da je spasi od propadanja.
Ipak, kada se zagrebe malo dalje u prošlost, "Lola" je bio sasvim respektabilan tim u Formuli 1, koji je debitovao 1962. godine. Od tada, pa do 1997, ekipa je nastupila u 15 sezona, a bez prekida učestvovala je na trkama od 1985. do 1991. godine.
(MONDO)
Britanski proizvođač automobila "Lola" saopštio je da razmatra mogućnost da se posle dugogodišnje pauze vrati u šampionat Formule 1 i to već naredne sezone.
Predsednik i vlasnik kompanije Martin Birejn izjavio je da su se rezanjem troškova ekipa Formuli 1 od ove i naredne sezone stvorili dobri uslovi da "Lola", koja već raspolaže vrhunskim rešenjima u oblasti inženjeringa, razmisli o stvaranju tima Formule 1.
"Lola poseduje tehničke resurse i sposobna je da razvija automobile za vrhunska takmičenja, uključujući i Formulu 1. Pratimo odluke FIA i razmatramo adekvatan program za Formulu 1 s namerom da tokom narednih nedelja i zvanično potvrdimo učešće u takmičenju", rekao je Birejn.
Ukoliko se to dogodi, "Lola" bi se vratila u Formulu 1 posle 13 godina od poslednjeg učešća, koje bi se, u stvari, teško i moglo nazvati ušešćem.
Ekipa "Masterkard Lola" poslednji put je učestvovala 1997. godine u šampionatu Formule 1, ali više nego neuspešno, pošto nijedan od njihova dva vozača (Rospe i Sospiri) nije uspeo da se kvalifikuje na premijernoj trci sezone u Brazilu.
To je ujedno bio i poslednji put da su se bolidi "Masterkard Lole", koje su pokretali Fordovi motori, pojavili na stazi pošto se tim odmah nakon toga povukao iz Formule 1 zbog, kako je navedeno, finansijskih i tehničkih problema.
Ovaj "izlet" u Formulu 1 koštao je kompaniju šest miliona funti, a uzdrmana "Lola" je nekoliko nedelja kasnije prodata sadašnjem vlasniku Ircu Martinu Birejnu, koji je uspeo da je spasi od propadanja.
Ipak, kada se zagrebe malo dalje u prošlost, "Lola" je bio sasvim respektabilan tim u Formuli 1, koji je debitovao 1962. godine. Od tada, pa do 1997, ekipa je nastupila u 15 sezona, a bez prekida učestvovala je na trkama od 1985. do 1991. godine.
(MONDO)