KK Crvena zvezda saopštila je da je dobila veliko priznanje i da je laureat najveće regionalne godišnje konferencije na kojoj se dodeljuju nagrade za najbolje sportske brendove.
"KK Crvena zvezda je proglašena za najbolji brend na teritoriji Srbije u konkurenciji sportskih organizacija", poručeno je sa Malog Kalemegdana.
"SPORTO, regionalna godišnja konferencija tradiconalno je održana, ovog puta kao što tradicija nalaže u Portorožu, već u digitalnom format. Gosti su bili eminentne ličnosti iz sveta biznisa i sporta, a kao gosti predavači pojavili su Mark Kjuban, vlasnik Dalas Meveriksa i Arsen Venger, legendarni trener Arsenala. I ove godine podeljene su nagrade za najbolje sportske brendove u regionu i Srbiji za 2020. godinu. Kriterijum za nagradu je istraživanje javnog mnjenja koje sprovodi agencija Mediana iz Slovenije, a to istraživanje je nedvosmisleno pokazalo da je Crvena zvezda najbolji sportski brend u Srbiji!", navedeno je.
Laskavo priznanje podelila su dva člana crveno-bele porodice jer je prvo mesto dodeljeno KK Crvena zvezda mts i fudbalskom klubu. Ovo je treći put da je KK Crvena zvezda osvajač velikog priznanja na SPORTO konferenciji.
Trebalo bi pomenuti da je u konkurenciji sportista nagradu osvojio osvedočeni Zvezdaš Novak Đoković, dok je u konkurenciji dama laureat Ivana Španović.
’’Velika nam je čast što smo od strane organizatora konferencije Sporto proglašeni za najbolji sportski timski brend u Srbiji. Ovo predstavlja pravu potvrdu našeg dugogodišnjeg rada i ulaganja da izgradimo ozbiljan sistem, koji je prepoznatljiv širom Evrope. Taj sistem čine pre svega ljudi koji su svakoga dana u potpunosti posvećeni Crvenoj zvezdi. Njihova strast i emocija prema crveno-belim bojama je motor svih naših uspeha na terenu i van njega. Predsednik kluba, uprava, svi zaposleni i veliki broj volontera čine ono što je Crvena zvezda danas – najbolji sportski brend regiona. Svi oni daju nemerljiv doprinos rezultatima, uspesima i kreiranju slike o uspešnom i modernom klubu na nivou evropskih velikana. Na ovo gledamo kao na potvrdu dobrog rada i obavezu da u narednom periodu budemo još bolji’’, istakao je Janko Stanković direktor marketinga Crvene zvezde mts.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan