Meklaren je uspeo što niko pre nije - u ekipi je spojio poslednja dva šampiona Formule 1, Hamiltona i Batona.
Kako se i očekivalo, Dženson Baton je potpisao za Meklaren. Aktuelni svetski šampion Formule 1 zameniće Heiki Kovalainena i sa Luisom Hamiltonom, koga je smenio na tronu, činiće tandem vozača u narednoj sezoni.
Detalji ugovora Batona i Meklarena nisu saopšteni, ali mediji prenose da će dosadašni vozač Bron GP zarađivati šest miliona funti godišnje što je duplo više nego u prethodnom timu.
"Uvek je teško doneti odluku o napuštanju ekipe u kojoj se provede tako mnogo vremena", izjavio je 29-godišnji Britanac.
"Ali, život je sastavljen od izazova. Nikada neću zaboraviti titulu osvojenu sa Bron GP, ali uvek su mi potrebni novi izazovi. Zato sam se odlučio za Meklaren, ekupu sa sjajnom istorijom, koju pratim još od malih nogu. Sada sam deo nje", dodao je Baton.
On je karijeru u Formuli 1 počeo 2000. u Vilijamsu. Zatim je prešao u Beneton odakle je otišao u Reno, a 2003. ga je angažovao BAR (British American Racing). Od 2006. do 2008. bio je član Honde.
Meklaren je prvi tim u istoriji takmičenja koji je "spojio" dvojicu poslednjih šampiona.
"Fantastično je to što je u ekipi sve britansko", nastavio je Baton podsećajući da su i Meklaren i Hamilton i on sa Ostrva.
"Sa ponosom ćemo nositi zastavu i, nadam se, celu Britaniju učiniti ponosnom. Nema ništa lepše od predstavljanja svoje zemlje", zaključio je Dženson Baton.
Hamilton je želeo da i u 2010. bude klupski drug sa Kovalainenom, ali je Batonu poželeo dobrodošlicu.
"Sjajno je to što je Dženson odlučio da nam se pridruži. Jedva čekam da počnemo da sarađujemo međusobno, ali i sa inženjerima, za koje verujem da mogu da nam naprave bolide vredne titule", rekao je Hamilton.
Iako javnost veruje da je Baton prešao u Meklaren zbog para, direktor ekipe Martin Vitmarš tvrdi suprotno.
"Džensonova odluka nije doneta zbog finansija. Nećemo ga plaćati više nego što je mogao da dobije bilo gde drugde. On veruje da sa Meklarenom može da nadgradi rezultate postignute u 2009", poručio je Vitmarš.
(MONDO, foto AP)
Detalji ugovora Batona i Meklarena nisu saopšteni, ali mediji prenose da će dosadašni vozač Bron GP zarađivati šest miliona funti godišnje što je duplo više nego u prethodnom timu.
"Uvek je teško doneti odluku o napuštanju ekipe u kojoj se provede tako mnogo vremena", izjavio je 29-godišnji Britanac.
"Ali, život je sastavljen od izazova. Nikada neću zaboraviti titulu osvojenu sa Bron GP, ali uvek su mi potrebni novi izazovi. Zato sam se odlučio za Meklaren, ekupu sa sjajnom istorijom, koju pratim još od malih nogu. Sada sam deo nje", dodao je Baton.
On je karijeru u Formuli 1 počeo 2000. u Vilijamsu. Zatim je prešao u Beneton odakle je otišao u Reno, a 2003. ga je angažovao BAR (British American Racing). Od 2006. do 2008. bio je član Honde.
Meklaren je prvi tim u istoriji takmičenja koji je "spojio" dvojicu poslednjih šampiona.
"Fantastično je to što je u ekipi sve britansko", nastavio je Baton podsećajući da su i Meklaren i Hamilton i on sa Ostrva.
"Sa ponosom ćemo nositi zastavu i, nadam se, celu Britaniju učiniti ponosnom. Nema ništa lepše od predstavljanja svoje zemlje", zaključio je Dženson Baton.
Hamilton je želeo da i u 2010. bude klupski drug sa Kovalainenom, ali je Batonu poželeo dobrodošlicu.
"Sjajno je to što je Dženson odlučio da nam se pridruži. Jedva čekam da počnemo da sarađujemo međusobno, ali i sa inženjerima, za koje verujem da mogu da nam naprave bolide vredne titule", rekao je Hamilton.
Iako javnost veruje da je Baton prešao u Meklaren zbog para, direktor ekipe Martin Vitmarš tvrdi suprotno.
"Džensonova odluka nije doneta zbog finansija. Nećemo ga plaćati više nego što je mogao da dobije bilo gde drugde. On veruje da sa Meklarenom može da nadgradi rezultate postignute u 2009", poručio je Vitmarš.
(MONDO, foto AP)