
FORMULA 1 - VN AUSTRALIJE
Hamilton je ostvario vreme od 1:26,801 sekund, četvrt sekunde bolje od zemljaka Batona, aktuelnog svetskog šampiona.
Treći je bio Red Bulov as, domaći takmičar Mark Veber, iza koga su se plasirali Mihael Šumaher iz Mercedesa i Vitali Petrov iz Rusije.
Najbolji rezultati postavljeni su na početku treninga, kada je staza još bila suva, dok je ostalim vozačima smetala kiša. Upravo ta sudbina potkačila je vozače Ferarija, Fernanda Alonsa i Felipea Masu, koji su ostvarili dvostruku pobedu na otvaranju sezone u Bahreinu.
Trka za Veliku nagradu Australiju biće vožena u nedelju od četiri sata posle ponoći po srednjo-evropskom vremenu.
Treći je bio Red Bulov as, domaći takmičar Mark Veber, iza koga su se plasirali Mihael Šumaher iz Mercedesa i Vitali Petrov iz Rusije.
Najbolji rezultati postavljeni su na početku treninga, kada je staza još bila suva, dok je ostalim vozačima smetala kiša. Upravo ta sudbina potkačila je vozače Ferarija, Fernanda Alonsa i Felipea Masu, koji su ostvarili dvostruku pobedu na otvaranju sezone u Bahreinu.
Trka za Veliku nagradu Australiju biće vožena u nedelju od četiri sata posle ponoći po srednjo-evropskom vremenu.
FIA DOZVOLILA VIRDŽINU DA ISPEGLA GREŠKE
Formula 1 tim Virdžin dobio je dozvolu od čelnih ljudi takmičenja da u toku sezone redizajnira šasiju na svom automobilu, kako bi u isti mogao da postavi veći rezervoar za gorivo.
Obično se timovima ne dozvoljavaju promene na šasijama u toku sezone, ali je Svetska automobilska federacija (FIA) napravila izuzetak, pošto je postojala bojazan da bolidi Virdžina, debitanta u "cirkusu", sa sadašnjim rezervoarima neće moći da budu konkurentni rivalima, pa čak ni da završavaju trke.
"Još tokom testiranja pred početak sezone postalo je jasno da kapacitet našeg rezervoara nije dovoljan i to se potvrdilo na trci u Bahreinu. Ako sada ne posvetimo pažnju tom problemu on bi mogao da nas muči u određenim okolnostima", rekao je tehnički direktor Virdžina Nik Virt.
Vozači Virdžina Lukas di Grasi i Timo Glok, ipak, na nedeljnoj Velikoj nagradi Australije, kao i na naredne dve trke, nastupiće sa starim rezervoarima, pa se postavlja pitanje da li će uspeti da stignu do cilja, što im nije pošlo za rukom u Bahreinu.
(Beta/MONDO, foto: Beta/AP)
Obično se timovima ne dozvoljavaju promene na šasijama u toku sezone, ali je Svetska automobilska federacija (FIA) napravila izuzetak, pošto je postojala bojazan da bolidi Virdžina, debitanta u "cirkusu", sa sadašnjim rezervoarima neće moći da budu konkurentni rivalima, pa čak ni da završavaju trke.
"Još tokom testiranja pred početak sezone postalo je jasno da kapacitet našeg rezervoara nije dovoljan i to se potvrdilo na trci u Bahreinu. Ako sada ne posvetimo pažnju tom problemu on bi mogao da nas muči u određenim okolnostima", rekao je tehnički direktor Virdžina Nik Virt.
Vozači Virdžina Lukas di Grasi i Timo Glok, ipak, na nedeljnoj Velikoj nagradi Australije, kao i na naredne dve trke, nastupiće sa starim rezervoarima, pa se postavlja pitanje da li će uspeti da stignu do cilja, što im nije pošlo za rukom u Bahreinu.
(Beta/MONDO, foto: Beta/AP)
Pridruži se MONDO zajednici.