Slušaj vest

Nije bilo promena u timovima Formule 1 između sezona 2023. i 2024, ali zato sada pred početak 2025. godine imamo čak deset. Jedino u Meklarenu i Aston Martinu nije bilo promena, tako da će Lando Noris i Oskar Pijastri nastaviti da voze za šampiona, a Lens Strol i Fernando Alonso za tim koji je možda i najviše razočarao prošle sezone, dok ćemo u svim ostalima videti potpuno nove tandeme!

Daans je mladi Isak Hađar (23, Alžir/Francuska) zauzeo poslednje slobodno mesto u ekipi RB uz Jukija Cunodu, zamenivši tako Lijama Losona (Novi Zeland) koji je vozio završnicu prošle sezone. Kao što je poznato, Loson je novi kolega Maksa Ferstapena u Red Bulu jer je zamenio Serhija Pereza - vozača koji nema sedište naredne sezone.

Za Alpin će naredne godine uz Pjera Gaslija voziti Džek Duen (Australija), dok je doskorašnji vozač ovog tima Esteban Okon prešao u Has koji ima potpuno novi tim - jer je sada tu i mladi Oliver Berman. Zauber je takođe menjao postavu tako da uz "starog lisca" Nika Hilkenberga vozi Gabrijel Bortoleto. To znači da Botas, Džou i Magnusen ostaju bez tima, kao i Franko Kolapinto koji je lane završio sezonu u Vilijamsu uz dobar utisak, ali se tim već ranije dogovorio sa Karlosom Saincem koji vozi uz Aleksa Albona.


U timu Mercedesa naredne godine će uz Džordža Rasela voziti mladi Italijan Andrea Kimi Antoneli, koji ima samo 18 godina, a slavni Luis Hamilton preselio se u Ferari gde će mu partner biti Šarl Lekler. I to je svakako saradnja koja će se najviše gledati iduće sezone jer može da bude plodonosna ili katastrofalna - ništa između.

Podsetimo, od sezone 2026. u Formuli 1 imaćemo još jedan tim jer se "cirkusu" pridružuje i Kadilak, dok će Zauber postati Audi i očekuju se nikad veća ulaganja. Možda vidimo u tim timovima neke od povratnika...

Nova sezona Formule 1 počinje 16. marta u Australiji i čekaju nas 24 trke.

BONUS VIDEO:

Privatna arhiva F1, A1