Kadilak od naredne sezone "ulazi" u Formulu 1 i odlučio je da odmah krene jako. Tako su za vozače angažovani "stari vukovi" Serhio Perez i Valteri Botas koji imaju veliko iskustvo u ovom sportu, a videćemo da li će Kadilak u svojoj debitantskoj sezoni imati i bolid dovoljno dobar da njih dvojica zablistaju kao nekada.
O tome da će Perez i Botas obući boje Kadilaka spekulisalo se već nekoliko meseci tako da njihovo imenovanje nije veliko iznenađenje, pa sada ne čudi i njihova odluka da aktuelnu sezonu "presede" bez ugovora i vrate se 2026.
Perez i Botas su dugo bili "druge violine" u svojim timovima Red Bulu i Mercedesu, gde im je pre svega cilj bio da pomognu tada Ferstapenu i Hamiltonu da dođu do titula, dok će sada međusobno probati da uzdignu novi tim u Formuli 1. Perez inače ima 285 nastupa u Formuli 1 i vozio je već za Zauber, Meklaren, Fors Indiju, Rejsing Point i Red Bul, dok je Botas odvezao nekoliko trka manje (247) u bolidima Vilijmsa, Mercedesa, Alfa Romea i Zaubera.
Obojici je inače najbolji plasman drugo mesto u generalnom poretku u šampionatu, a Botas je ostvario deset pobeda i ima 67 podijuma, dok je Meksikanac na šest pobeda i 39 podijuma.
Kakve još promene slede u Formuli 1?
Ferstapen je rešio dilemu i ostaće u Red Bulu i sledeće sezone, dok će zanimljivo biti videti kako će izgledati novi tim - Audi. U pitanju je tim koji će zapravo zameniti Zauber, a navodno je takođe u potrazi za novim vozačima.
Trenutno su to Gabrijel Bortoleto, koji pokazuje potencijal, odnosno iskusni Niko Hilkenberg koji je nedavno odvezao trku života.
BONUS VIDEO: