Da je malo bolje, bilo bi jako loše po Meklaren na startu 64. šampionata Formule 1.
Na zvaničnom treningu u Melburn Parku 10. i 15. vreme, na kraju Velike nagrade Australije 9. i 11. pozicija. U Meklarenu su u gotovo paničnom raspoloženju posle svega što su Dženson Baton i Serhio Perez uspeli da urade u bolidu MP4-28 na premijeri.
Ukoliko nije iznenađenje što su od Meklarena brži bili Lotus, Ferari, Red Bul i Mercedes, niko u slavnom britanskom timu nije očekivao da će se ispred Batona i Pereza plasirati oba pilota Fors Indije, Adrijan Sutil i Pol Di Resta, kao i da će Raikonen skoro za ceo krug obići prvo Pereza (1:23,367 zaostatka za pobednikom), a potom i Batona (1:21,630 zaostatka).
Da je trka potrajala još koji krug, a ne "samo" 58, verovatno bi iz boksa Meklarena gledali kako ih Finac u Lotusu ostavlja sa krugom zaostatka.
Naredna trka u šampionatu već je narednog vikenda, 24. marta u Maleziji, treninzi na pisti Sepang počinju već u petak, dok je u subotu borba za pol-poziciju, pa tako u Meklarenu nemaju mnogo vremena da bitno poprave stvari. Negde su pogrešili sa novim bolidom, a bitnije izmene moći će da naprave tek za treću trku u sezoni, VN Kine u Šangaju, koja je zakazana tek za 14. april.
"Svi smo svesni kako stoje stvari i razumemo da ovo nije čak ni podnošljivo", rekao je Baton, koji se plašio da neće uzeti ni dva boda, koliko donosi deveto mesto.
Šef tima Martin Vitmarš bio je još eksplicitniji:
"Ovaj auto, kako sada izgleda, kako se sada ponaša i u garaži i na pisti, sigurno neće pobeđivati na trkama".
Vitmarš je priznao da pre Kine ne treba očekivati bolje izdanje Meklarena.
"Ipak, mnogo smo naučili o automobilu posle prve trke i sada nas očekuje mnogo posla da to i popravimo što pre. Trkamo se sa vremenom. Jako smo loši trenutno i situacija uopšte ne izgleda dobro, ali uveren sam da ćemo se popraviti. Možda to neće biti uskoro kao što bih ja želeo, ali daćemo sve od sebe".
Prvi operativac Meklarena kaže da je zaostatak, odnosno najveća greška, napravljena zimus tokom testiranja.
"Nismo uspevali da razumemo šta je problem tokom testiranja. Mislim da to nije bio slučaj samo sa nama, jer su kompletna zimska testiranja bila čudna ove godine. Iskreno, nismo očekivali start sezone sa velikim očekivanjima, ali još iskrenije, nismo mislili ni da će biti ovako loše".
Posle blamaže u Melburn Parku, test vozač Oliver Turvi poslat je u štab ekipe u Engleskoj, u Vokingu, da marljivo radi na simulatoru vožnje, kako bi inženjeri mogli da sakupe što više informacija o tome gde je zapravo problem.
"Znamo da postoje neke fundamentalne stvari koje moramo da promenimo. Krenuli smo ponovo od svakog, najsitnijeg detalja, od početka. Biće to naporno, ali moramo da popravim stvari. Bilo je teško i ranije, pa smo izlazili sve jači i jači. Ovo su neprijatni dani, ali je važno da niko ne klone duhom i da svi damo sve od sebe", rekao je bivši svetski šampion Baton.
Dok je vozač optimista, šef je prilično mračan. Ipak, demantovao je da razmatra da pošalje prošlogodišnje modele za trku na Sepangu.
"Nije to baš ozbiljna opcija za Maleziju... Mislim da je bitnije da u ovom trenutku radimo na novom automobilu i shvatimo gde postoji potencijal za poboljšanje, nego da se vraćamo unazad", demantovao je Vitmarš da će posegnuti za očajničkim potezom u drugoj trci sezone.
(MONDO, foto: Beta/AP)
Na zvaničnom treningu u Melburn Parku 10. i 15. vreme, na kraju Velike nagrade Australije 9. i 11. pozicija. U Meklarenu su u gotovo paničnom raspoloženju posle svega što su Dženson Baton i Serhio Perez uspeli da urade u bolidu MP4-28 na premijeri.
Ukoliko nije iznenađenje što su od Meklarena brži bili Lotus, Ferari, Red Bul i Mercedes, niko u slavnom britanskom timu nije očekivao da će se ispred Batona i Pereza plasirati oba pilota Fors Indije, Adrijan Sutil i Pol Di Resta, kao i da će Raikonen skoro za ceo krug obići prvo Pereza (1:23,367 zaostatka za pobednikom), a potom i Batona (1:21,630 zaostatka).
Da je trka potrajala još koji krug, a ne "samo" 58, verovatno bi iz boksa Meklarena gledali kako ih Finac u Lotusu ostavlja sa krugom zaostatka.
Naredna trka u šampionatu već je narednog vikenda, 24. marta u Maleziji, treninzi na pisti Sepang počinju već u petak, dok je u subotu borba za pol-poziciju, pa tako u Meklarenu nemaju mnogo vremena da bitno poprave stvari. Negde su pogrešili sa novim bolidom, a bitnije izmene moći će da naprave tek za treću trku u sezoni, VN Kine u Šangaju, koja je zakazana tek za 14. april.
"Svi smo svesni kako stoje stvari i razumemo da ovo nije čak ni podnošljivo", rekao je Baton, koji se plašio da neće uzeti ni dva boda, koliko donosi deveto mesto.
Šef tima Martin Vitmarš bio je još eksplicitniji:
"Ovaj auto, kako sada izgleda, kako se sada ponaša i u garaži i na pisti, sigurno neće pobeđivati na trkama".
Vitmarš je priznao da pre Kine ne treba očekivati bolje izdanje Meklarena.
"Ipak, mnogo smo naučili o automobilu posle prve trke i sada nas očekuje mnogo posla da to i popravimo što pre. Trkamo se sa vremenom. Jako smo loši trenutno i situacija uopšte ne izgleda dobro, ali uveren sam da ćemo se popraviti. Možda to neće biti uskoro kao što bih ja želeo, ali daćemo sve od sebe".
Prvi operativac Meklarena kaže da je zaostatak, odnosno najveća greška, napravljena zimus tokom testiranja.
"Nismo uspevali da razumemo šta je problem tokom testiranja. Mislim da to nije bio slučaj samo sa nama, jer su kompletna zimska testiranja bila čudna ove godine. Iskreno, nismo očekivali start sezone sa velikim očekivanjima, ali još iskrenije, nismo mislili ni da će biti ovako loše".
Posle blamaže u Melburn Parku, test vozač Oliver Turvi poslat je u štab ekipe u Engleskoj, u Vokingu, da marljivo radi na simulatoru vožnje, kako bi inženjeri mogli da sakupe što više informacija o tome gde je zapravo problem.
"Znamo da postoje neke fundamentalne stvari koje moramo da promenimo. Krenuli smo ponovo od svakog, najsitnijeg detalja, od početka. Biće to naporno, ali moramo da popravim stvari. Bilo je teško i ranije, pa smo izlazili sve jači i jači. Ovo su neprijatni dani, ali je važno da niko ne klone duhom i da svi damo sve od sebe", rekao je bivši svetski šampion Baton.
Dok je vozač optimista, šef je prilično mračan. Ipak, demantovao je da razmatra da pošalje prošlogodišnje modele za trku na Sepangu.
"Nije to baš ozbiljna opcija za Maleziju... Mislim da je bitnije da u ovom trenutku radimo na novom automobilu i shvatimo gde postoji potencijal za poboljšanje, nego da se vraćamo unazad", demantovao je Vitmarš da će posegnuti za očajničkim potezom u drugoj trci sezone.
(MONDO, foto: Beta/AP)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina