Ideja kluba i marketinga je da podstakne svest ljudi da su sportska borlišta mesta na kojima će navijači bodriti ljubimce fer i sportski.
U svojim kampanjama RK Partizan nastoji da se približi i identifikuje sa vernim, ali i novim navijačima kluba. U promotivnim aktivnostima učestvovaće zaslužne osobe iz sportskog i društvenog života koje će na taj način dati posebnu vrednost porukama oglasne kampanje.
U subotu u 20 sati, u 5. kolu Regionalne lige, prvi put u istoriji dva kluba, odmeriće snage Partizan i Borac iz Banjaluke, a čast da bude prvi promoter ove kampanje je poznati muzičar Dragoljub Đuričić.
Kao deo proslave 68. rođendana SD Partizan, utakmica će ovog puta trajati 68 minuta odnosno, najmlađi navijači će posle završetka regularnih 60 minuta utakmice, moći da siđu na teren i da se slikaju, druže i igraju rukomet sa prvotimcima Partizana u trajanju od osam minuta koliko je najviše dozvoljeno po pravilima.
Partizan vraća publiku na rukomet
Rukometni klub Partizan pokrenuo kampanju "Rukomet se vratio!" sa ciljem da animira Beograđane da došu na utakmice i da se navija fer i sportski.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!