Meklaren Mercedesu se, prema svemu sudeći, loše piše. Iako je britanska ekipa vodeća u generalnom plasmanu vozača i konstruktora Formule 1, sve bi moglo da padne u vodu zbog poslednje istrage Svetske automobilističke asocijacije (FIA) u slučaju navodne špijunaže informacija iz Ferarija
Meklaren Mercedesu se, prema svemu sudeći, loše piše. Iako je britanska ekipa vodeća u generalnom plasmanu vozača i konstruktora Formule 1, sve bi moglo da padne u vodu zbog poslednje istrage Svetske automobilističke asocijacije (FIA) u slučaju navodne špijunaže informacija iz Ferarija.Prema poslednjim infomacijama, FIA, koja presudu donosi u četvrtak, raspolaže sa dovoljno dokaza protiv Meklarena, koji bi mogao biti suočen sa novčanim kaznama, gubitkom bodova u konkurenciji konstruktora, pa čak i isključenjem iz pojedinih trka.
Iako, Ron Denis, prvi čovek Meklarena, tvrdi da niko iz britanske ekipe nije došao do saznanja o sadržaju informacija koje su "prokrijumčarene" iz Ferarija, FIA je došla do dodatnih informacija, u vidu e-mail poruka koje potvrdjuju da je tehničar Ferarija detaljno obaveštavao inženjera Meklarena o planovima italijanske ekipe.
Novčana kazna je najbolje čemu u Meklarenu mogu da se nadaju, ali mnogi ne veruju da će ona biti dovoljna. Izvori bliski FIA otkrili su da Meklaren može da ostane bez svih osvojenih bodova u konkurenciji kostruktora, ili eventualno dobije zabranu učestvovanja na najmanje dva gran prija.
Poslednju opciju mnogi smatraju nepravednom po vozače Meklarena, Španca Fernanda Alonsa i Britanca Luisa Hamiltona, koji bi na taj način bili znatno oštećeni u borbi za titulu svetskog prvaka.
U ovom slučaju bi moglo da dodje do sukoba u ekipi i eventualnog oslobadjanja Alonsa od ugovora sa Meklarenom zbog narušavanja njegovog imena i imidža. To bi Špancu otvorilo put da od naredne sezone bez obeštećenja Meklarenu predje u neki drugi tim.
U ovu priču prste je umešao i prvi čovek Formule 1 Berni Eklston, koji je zahtevao od FIA da u ovom slučaju ne dira vozače, kako bi mogli da učestvuju u borbi za titulu i kako čitav slučaj ne bi narušio imidž Formule 1.
(MONDO)