Na trkama u Moskvi ostao je bez plasmana, nakon što je u prvoj udardio klupskog kolegu, a u drugoj završio na ipak odličnom 11. mestu, s obzirom na to da je startovao iz boksa.
Visokog Pančevca su svakodnevno pratili pehovi u Rusiji. Zbog problema sa poluosovinom povredio je ruku i sa bolovima u ruci izvezao treninge i kvalifikacije.
Njegov "Chevrolet Cruze #98" nije izdržao i trku.
Tokom prve trke, udario je klupskog kolegu Huga Valentea, nakon što mu se posle nekoliko krugova potpuno blokirao automobil. Bio je to kraj vožnje u prvoj trci za Srbina, čiji automobil praktično nije mogao biti spremljen za drugu trku, pošto mehaničari po pravilima imaju samo 15 minuta da rade na automobilu između trka.
Uprkos svemu, Borković je startovao i u sledećoj trci, ali iz pit stopa, zbog rada na automobilu.
Iako mu je otpao spliter vrlo rano, jer nije bilo vremena da se stavi novi i da se poprave ostali delovi za 15 minuta, nastavio je da vozi i s tom poteškoćom, odbijajući da se zaustavi. Spliter se pri svakom prolasku kroz startno-ciljnu ravninu čuo kao da se auto raspada.
Impresivnom vožnjom pravio je sve bolje vreme i prestizao jednog po jednog konkurenta na stazi. Na kraju je okončao trku na 11. poziciji.
Borković je došao u Rusiju sa problematičnim bolidom, sa kvarom kao posledicom sudara u Austriji. Nažalost, naš vozač nema novca da reši taj problem na testiranjima.
"Iza mene je opet interesantan vikend bez sportske sreće, ali kao i uvek, ostaću pozitivan. Na prvoj trci sam, iskren da budem, napravio grešku. Imao sam na početku trke par duela i iskrivio prednji trap. Automobil je počeo da blokira na kočenju zbog toga, pa sam nedugo zatim udario timskog kolegu velikom brzinom i uništio i njegov i svoj automobil", opisao je Borković detalje prve trke.
Usledila je borba s vremenom i pokušaj da se omogući start i na sledećoj trci, koja je odmah usledila.
"Nažalost, nismo uspeli da spremimo automobil za start u predviđenih 15 minuta, pa sam startovao iz pita, sa šest sekundi zakašnjenja za ostalima. Kad se uračuna i vreme provedeno tamo, ukupno sam izgubio 15-ak sekundi. Nisam imao prednji spliter, potrošio sam prednje gume, ali sam u jednom trenutku bio najbrži na stazi. To me je oduševilo s obzirom na vreme koje smo imali za pripremu automobila. Zahvaljujem se i ovom prilikom svojim mehaničarima iz Campos-a, mom NIS Petrol Racing timu i svim vernim navijačima", dodao je Borković.
Srpskog automobilistu očekuju nove dve trke u WTCC, a domaćin će 21. i 22. juna biti Belgija i čuvena staza Spa Frankoršamp, gde će se naći i baner sa zastavom Srbije #Support Serbija, što je nastavak Borkovićeve podrške poplavljenom stanovništvu.
"Pokazao sam i u Moskvi veliku brzinu, sad nas očekuje Belgija. Idemo dalje, pozitivno, s još više iskustva u cilju da ubuduće postižemo bolje rezultate. Moj tim radi naporno na budžetu, a ja ću nastaviti da dajem maksimum na stazi", poručio je za kraj Borković.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!