Poslednja, deseta, trka ovogodišnje sezone DTM takmičenja vožena je na stazi Hokenhajm ring. I upravo u njoj odlučeno je o šampionu za 2007. To je Švedjanin Matijas Ekstrom, vozač ekipe Audi. Sa prednošću od 0,4 sekunde on je prošao liniju cilja na trećem mestu ispred svog glavnog rivala, Kanadjanina Bruna Spenglera, takmičara Mercedes-Benza. Time je Ekstrom ponovio svoj uspeh iz 2004. kada je osvojio svoju prvu šampionsku titulu u DTM-u.
Poslednja, deseta, trka ovogodišnje sezone DTM takmičenja vožena je na stazi Hokenhajm ring. I upravo u njoj odlučeno je o šampionu za 2007. To je Švedjanin Matijas Ekstrom, vozač ekipe Audi. Sa prednošću od 0,4 sekunde on je prošao liniju cilja na trećem mestu ispred svog glavnog rivala, Kanadjanina Bruna Spenglera, takmičara Mercedes-Benza. Time je Ekstrom ponovio svoj uspeh iz 2004. kada je osvojio svoju prvu šampionsku titulu u DTM-u.Inače, pobednik poslednje trke u 2007. godini je Britanac Džejmi Grin iz tima Mercedes-Benza. Drugo mesto zauzeo je vozač ekipe Audi, Nemac Timo Šajder.
Pred oko 152.000 gledalaca, koliko se okupilo pored staze tokom celog vikenda, sa prve startne pozicije u nedeljnoj trci krenuo je Danac Tom Kristensen (Audi). Samo na kratko, njega je pretekao Šnajder, koji je nekoliko trenutaka kasnije udario u Nemca Martina Tomčika (Audi), još jednog vozača koji je bio u mogućnosti da osvoji titulu pored Ekstroma i Spenglera. Zapravo, Spengler je gurnuo Tomčika na Grina. Tom prilikom je oštećen automobil Tomčika, koji je pao na začelje kolone. Bez obzira na to, on se borio do kraja trke i uspeo da stigne do devetog mesta, koje mu, ipak, nije mnogo značilo.
U trci kojoj je prethodila veoma napeta atmosfera na relaciji Audi - Mercedes-Benz zbog incidenata na prethodnom takmičenju u Španiji, "Safety Car" je na stazu izašao već u 1. krugu. Ali, ne zbog spomenutog sudara, već zbog sličnog incidenta u kojem je učestvovao Britanac Gari Pafet (Mercedes-Benz) i čiji je automobil ostao na stazi.
Nakon ovoga, situacija se malo smirila. Ekstrom je dopustio da ga preteknu Grin i Šnajder, ne želeći da rizikuje bilo kakav incident u borbi za poziciju. Njegov glavni, preostali, rival bio je Spengler. Budući se on nalazio iza njega, Švedjanin se nije mnogo uznemirio. Uostalom, Kanadjanin je bio taj kome je bilo potrebno da bude napred. I on se sa šeste startne pozicije probio do četvrte, zahvaljujući dobroj taktici i njenoj realizaciji, ali dalje nije mogao. Ekstrom je odlično kontrolisao situaciju i ciljem prošao tik ispred njega, te osvojio šampionsku titulu.
Nemački veteran u DTM trkama i višestruki šampion, Bernt Šnajder (Mercedes-Benz) zauzeo je peto mesto, dok je Kristensen bio šesti. Grk Aleksandros Margaritis (Mercedes-Benz) uspeo je da ciljnu zastavu ugleda sedmi, a osmo mesto izborio je Britanac Pol di Resta (Mercedes-Benz).
Tako je ukupno 300. DTM pobedom Mercedes-Benza i konačnim trijumfom Švedjanina Matijasa Ekstroma "pala zavesa" na sezonu 2007. Ali, već se uveliko razmišlja o novoj, koja će početi na istom mestu, u Hockenheimu, 13. aprila...
Generalni plasman vozača
(nakon 10 od 10 takmičenja)
1. Ekstrom 50,
2. Spengler 47,
3. Tomčik 40,
4. Grin 34,5,
5. Di Resta 32,
6. Šnajder 31,5,
7. Šajder 25,
8. Hakinen 22,
9. Pafet 20,5,
10. Margaritis 16,
Generalni plasman proizvođača
1. Mercedes-Benz 217,5,
2. Audi 153 poena.
(Vrele Gume/MONDO)