Njegov automobil Honda nije dobro pripremljen za tako zahtevnu stazu, a i uopšte, ali je u subotu poručio da i pored toga poručio da ne želi da odustane.
On je u subotu poslao ovu poruku preko Twittera:
"Dajem sve od sebe, maksimalno sam fokusiran. Nemam pola stvari na autu kao druge Honde, ne mogu bolje ali ne odustajem zbog tate i zbog vas!".
U nedelju je napisao ovo: "Sve sam dao od sebe, do samih granica zidova i preko šikana... Ne ide mi auto! #WTCC #raceofmorocco".
A onda je, koji minut kasnije, objavio emotivnu poruku na svojoj Facebook stranici:
"Dragi moji, nadam se da vas neću razočarati ovom objavom. Mislim da je bila ishitrena odluka da uopšte vozim ovu trku s obzirom na bol i tugu koju osećam zbog gubitka oca. Sve je i previše sveže, a ja se u autu osećam jako loše i nemam gotovo uopšte koncentraciju, a ova staza je i više nego opasna. Drugi razlog je auto koji uopšte ne odgovara WTCC standardima i nije po najnovijoj specifikaciji za 2015. godinu već mnogo kasni za fabričkim automobilima. Iskreno vaš Duca".
To je bilo objašnjenje zbog odluke da odustane od trke u Maroku!
"Vozač NIS Petrol by Proteam Racing nakon jučerašnjih kvalifikacija morao je razočarano da konstatuje da kao ni u Argentini ne može da bude konkurentan, ne samo sa dominantnim Sitroenima, već i sa Ladama i Ševroletima, a što je najveći paradoks, sa Hondama, koju i sam vozi. Nerešivi problemi sa sedištem nisu pokolebali Borkovića, koji je bio spreman da vozi na stazi Mulaj el Hasan u Marakešu, međutim, otkako je stigao u Maroko postao je svestan da njegova Honda nema urađene 'update' podatke poput ostalih, a da je zbog očajnih amortizera i sprženih kočnica u dodatnom hendikepu na ovoj jako opasnoj stazi", piše u saopštenju njegovog PR tima.
Borković je uz najbolju volju izvezao slobodne treninge i jučerašnje kvalifikacije, posle kojih je trebalo da startuje sa 10. mesta na prvoj trci. Ipak, rizik vožnje automobila u ovakvom stanju bio je prevelik, pa je sreća što je Borković bez izletanja uspeo da ih završi i izbegne teže povrede.
Odluku o daljim koracima u ovoj sezoni Dušan će doneti u najskorije vreme u saradnji sa svojim timom, dodaje se u saopštenju.
Vozač NIS Petrol Proteam Racing je u svojoj Hondi ostvario 14. vreme (1:45.087) u kvalifikacijama na stazi Mulaj el Hasan u Marakešu, ali je u prvoj trci trebalo da startuje sa 10. pozicije zbog kazni koje su pojedinim vozačima izrečene nakon prve runde u Argentini i menjanja motora.
Ono što je srpskog automobilistu iznerviralo jeste nepoštovanje dogovora da mu automobil bude isti kao fabrički, a on trenutno ima znatno lošiji automobil u odnosu na ostale vozače Honde.
Tako je trku u Argentini jedva završio zbog bolova u leđima nastalima zbog sedišta koje nije dobro podešeno za njegovu visinu. U Maroku se na to nadovezao problem sa sprženim kočnicama, a amortizere gotovo da nije imao na ovoj stazi gde su oni najbitniji zbog izrazito visokih ivičnjaka.
Druga runda nove WTCC sezone u Maroku biće vožena u nedelju. Prva trka počinje u 17.15, a druga u 18.30 uz direktan TV prenos na Eurosport i odloženi prenos na RTS 2.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!