Nekako smo navikli na lepe vesti iz srpskog sporta ovih dana...

Evo i nove: Dušan Borković , vozač NIS Petrol racing tima zadržao je vodeće mesto u generalnom plasmanu ETCC nakon pobede i trećeg mesta na Slovakiaringu.

Duca je u Slovačkoj osvojio ukupno 17 bodova (treće mesto u prvoj i pobeda u drugoj trci), što mu je na generalnoj lestvici donelo ukupno 35 bodova.

U prvoj trci Borković je imao najbrže krugove tokom cele trke, kao i najbrže sve sektore. Očekivani  problemi pri letećem startu zbog viška kilaže koje je morao da nosi po pravilima su ga unazadili, a i polomljeni spliter mu je veoma odmogao pa je trku završio na trećoj poziciji sa osvojenih šest bodova.

Borković je vodio žestoke bitke tokom prve trke sa velikom grupom vozača. Upravo zbog toga, Čeh Petr Fulin uspeo je da odmakne i osigura sebi lagodnu vožnju do pobede, međutim, nepokolebljivi Borković izdržao je i situacije kad su ga preticali i do kraja trke prestizao jednog po jednog konkurenta za konačno treće mesto.

Drugu trku je Borković započeo sa šeste pozicije, ali je odličnim startom odmah izbio na treću poziciju i ubrzo i prestigao Fistera za drugu, nakon čega je na stazu izašao safety car zbog izletanja Bitera sa staze i na kratko zaustavio trku.Borković ovog puta nije dozvolio da mu iko previše pobegne, brzo je uhvatio priključak za vodećim Jostom i onda manirom iskusnog vozača čekao svoj trenutak. On je usledio u šestom krugu, kad je Borković manevrom za prepričavanje prestigao prvoplasiranog i uz ovacije publike izbio na čelo.

Ostatak trke pokazao je koliko je Borković psihički jak, pošto nijednog trenutka nije dozvolio da ga iko ugrozi na putu do druge ovosezonske pobede u ETCC.


"Ne mogu da ne budem zadovoljan posle Slovačke. Veliki problem mi je napravilo pucanje gume u kvalifikacijama, ali sam ipak uspeo i tu da osvojim jedan bod. Slovakiaring je staza poznata po brzom trošenju guma, ali kao dobra za preticanja i mislim da sam to maksimalno iskoristio. Na trci sam znao da će biti teže zbog dodate kilaže, da će da me pojedu na letećem startu i to se i desilo.U prvoj trci sam pokupio nešto na stazi i pukao mi je spliter u potpunosti, što je dovelo do toga da nisam imao prijanjanje prednjeg dela automobila. Samo sam gledao da sačuvam gume. Moj tim je uspeo da mi popravi auto za drugu trku, napeo sam se u prvih par krugova, izbio na prvo mesto i napravio dovoljnu razliku da mirno izvezem trku do kraja. Zahvaljujem se mom sjajnom NIS Petrol by B3 racing timu, sponzorima i navijačima. Srbija je i dalje prva na evropskom automobilskom tronu i to je za mene najvažnije u ovom trenutku", rekao je Borković posle trke.

Sledeći trkački vikend srpskog šampiona očekuje već 27. i 28. juna u Francuskoj na stazi Pol Rikard.