"Tehnički, vraćeni smo deset godina unazad, u 1998. godinu. Bez problema možemo da upotrebimo rešenja koja smo tada koristili", rekao je Luka Baldizeri iz Ferarija
FIA je tokom prošle sezone saopštila da će u 2008. godini na snagu stupiti nove propozicije, koje zabranjuju korišćenje bilo kakvih kompjuterskih "asistencija" vozačima, kao što su elektronska kontrola proklizavanja prilikom starta i prilikom ulaska u krivine.
Takodje, zamrznut je bilo kakav rad na razvoju motora od trenutka kada se bude upalilo zeleno svetlo na stazi "Albert Park" u Melburnu, početkom marta. Embargo na inovacije na agregatima trajaće do 2018. godine!
Sve ovo, obrazložili su u FIA, trebalo bi da doprinese boljoj konkurentnosti izmedju bogatih i siromašnih timova.
"Nova pravila su toliko restriktivna da praktično više ne postoji prostor u kojem inženjeri mogu da postignu značajan razvitak tehnologije", rekao je tehnički direktor Ferarija Aldo Kosta za berlinski "Die Welt".
Razlika samo u boji
"Tehnički, vraćeni smo deset godina unazad, u 1998. godinu. Bez problema možemo da upotrebimo rešenja koja smo tada koristili".
Nekadašnji mag Ferarija, sada šef Honde, Ros Braun, izjavio je za isti list:
"Do sredine sezone, s tehničke strane gledano, Formula 1 imaće jedan jedini bolid, ofarban u 11 različitih boja."
(MONDO)