Kapiten ženske vaterpolo reprezentacije Srbije sa koleginicama priprema letnji "Dečiji kamp vodenih sportova".
Ženski vaterpolo zimus se nakratko našao u fokusu sportske javnosti, kada je reprezentacija Srbije - samo zato što je Beograd bio domaćin - učestvovala na Evropskom prvenstvu, ostvarila nekoliko pobeda i zauzela deveto mesto.
Posle toga je Crvena zvezda odigrala kvalifikacije za Ligu šampiona i sve se vratilo u staru kolotečinu.
Ženski vaterpolo sveden je na ligu od šest klubova, od kojih su četiri iz Beograda, a dva iz Vojvodine. Nekoliko klubova poslednjih godina je ugašeno zbog finansijskih problema, mada sredstva potrebna za njihov opstanak nisu bila velika.
Motivisana da uradi nešto pozitivno, kapiten nacionalnog tima Dragana Ivković u petak je predstavila inicijativu za omasovljavanje ženskog vaterpola, za početak kroz organizaciju "Dečijeg kampa za vodene sportove".
Njena namera je da se proširi baza ovog sporta, a ujedno i "zatalasa" situacija, tako da reaguju svi subjekti raspoloženi za saradnju, naravno i Vaterpolo savez Srbije.
"Želja nam je da rezultate koje postiže muška reprezentacija Srbije dočekamo i u ženskom vaterpolu, mada smo svesne da neće ići lako i da ništa ne može 'preko noći'. Kampovi koje planiramo su sam početak popularizacije. Zahvaljujem se agenciji 'Wind sport' na inicijativi za saradnju. Zajedno ćemo lakše ići ka postavljenom cilju", rekla je Ivković.
Dragana je dodala da je u celu priču krenula zajedno sa koleginicama iz reprezentacije, Ivanom Ćorović i Vladanom Jovetić.
"Želimo da prenesemo deci svoja znanja i približimo ih sportu, pre svega vaterpolu i vodenim sportovima, jer smo godinama u tome. Da u njihovim životima bude više sporta, a manje televizije, sedenja za kompjuterom i igranja igrica".
Koncepcija kampa još nije do kraja postavljena, pa tako nisu poznati ni mesto i vreme održavanja.
"Zna se da će kamp biti mešovit, za devojčice i dečake, a termine ćemo uskladiti sa pripremama reprezentacije za Olimpijske igre, kako bi poznati vaterpolisti i druge javne ličnosti mogle da posete kamp i tako doprinesu njegovoj uspešnosti", pojasnio je Nikola Rađen, koji se ispred agencije "Wind sport" uključio u organizaciju.
"Gledaćemo da cena bude pristupačna, jer nam cilj nije zarada, već popularizacija. Da napravimo bazu, pa da posle vidimo šta ćemo. Ko prepozna našu želju za saradnjom, dobrodošao je", dodala je Dragana Ivković, čije su reči, ipak, prvenstveno upućene čelnicima VSS.