Kapetan ne bi trebalo da napušta brod koji tone, ali to ne važi za dvojicu čelnih ljudi Formula 1 tima Honde
Kapetan ne bi trebalo da napušta brod koji tone, ali to ne važi za dvojicu čelnih ljudi Formula 1 tima Honde.
Predsednik i generalni menadžer Hondinog moto sport tima Jasuhiro Vada namerava da se povuče u martu, dok je šef dizajnera japanske ekipe Kevin Tejlor, navodno, već otišao.
Nova F1 sezona počinje sledećeg vikenda, trkom za VN Australije u Melburnu.
Vadu bi trebalo da zameni Keita Muramatsu, objavio je ovaj proizvodjač automobila, insistirajući da je to normalan tok dogadjaja u ovoj kompaniji, koja primenjuje sistem rotacije.
Ipak, sve ove promene dolaze posle zimskih testiranja, tokom kojih su ljudi u Hondi bili potpuno razočarani vremenima koje je ostvario novi bolid "RA108". U pomalo paničnoj atmosferi, tim je iznajmio stazu u Herezu, gde je iza zatvorenih vrata testirao poslednji set inovacija na novom bolidu, uoči starta trke u Melburnu 16. marta.
Ovaj tim najveću slavu dostigao je krajem osamdesetih i početkom devedesetih godina, kada je motorima snabdevao šampionsku ekipu Meklarena. Za Meklaren Hondu titule su osvajali Ajrton Sena i Alan Prost.
Od sredine 90ih, Honda je radila u partnerstvu sa timo BAR, a od kada su Japanci odlučili da u potpunosti preuzmu ovu ekipu i počnu da sastavljaju kompletan bolid sami, stvari su krenule nizbrdo.
Ove sezone, za Hondu će voziti Dženson Baton i Rubens Barikelo.
(MONDO)
Predsednik i generalni menadžer Hondinog moto sport tima Jasuhiro Vada namerava da se povuče u martu, dok je šef dizajnera japanske ekipe Kevin Tejlor, navodno, već otišao.
Nova F1 sezona počinje sledećeg vikenda, trkom za VN Australije u Melburnu.
Vadu bi trebalo da zameni Keita Muramatsu, objavio je ovaj proizvodjač automobila, insistirajući da je to normalan tok dogadjaja u ovoj kompaniji, koja primenjuje sistem rotacije.
Ipak, sve ove promene dolaze posle zimskih testiranja, tokom kojih su ljudi u Hondi bili potpuno razočarani vremenima koje je ostvario novi bolid "RA108". U pomalo paničnoj atmosferi, tim je iznajmio stazu u Herezu, gde je iza zatvorenih vrata testirao poslednji set inovacija na novom bolidu, uoči starta trke u Melburnu 16. marta.
Ovaj tim najveću slavu dostigao je krajem osamdesetih i početkom devedesetih godina, kada je motorima snabdevao šampionsku ekipu Meklarena. Za Meklaren Hondu titule su osvajali Ajrton Sena i Alan Prost.
Od sredine 90ih, Honda je radila u partnerstvu sa timo BAR, a od kada su Japanci odlučili da u potpunosti preuzmu ovu ekipu i počnu da sastavljaju kompletan bolid sami, stvari su krenule nizbrdo.
Ove sezone, za Hondu će voziti Dženson Baton i Rubens Barikelo.
(MONDO)