Pet dana pre starta prve trke u sezoni Formule 1, Ron Denis spakovao je stvari i krenuo put Australije
Pet dana pre starta prve trke u sezoni Formule 1, Ron Denis spakovao je stvari i krenuo put Australije.
Legendarni šef Meklarena po svemu sudeći, predvodiće tim na trci u Melburnu, iako je prethodnih nedelja bilo veliko pitanje da li će se povući sa mesta šefa tima zbog pritiska "Spajgejt" afere.
Britanac, je nedavno najavio za londonski "Indipendent" da razmišlja o skorom, ali ne i momentalnom povlačenju.
"Nisam siguran kada će to biti. Postoje stvari u mom životu, koje moram da sredim i krenuo sam to da radim. Imam 60 godina i shvatio sam da pored Formule 1 čovek može još mnogo toga da proba dok je živ", rekao je Denis, za kojeg se vezuju svi uspesi Meklarena u prethodne dve decenije.
Ipak, prethodne sezone, ovaj tim bio je na stubu srama, jer su uhvaćeni u špijunaži. Zbog posedovanja kompletne tehničke dokumentacije najvećeg rivala Ferarija, tim iz Vokinga kažnjen je oduzimanjem svih bodova u konkurenciji konstruktora, kao i novčano sa 100 miliona dolara!
Sve to, teško je pogodilo Rona Denisa, čiji se tim mehaničara i dizajnera kompletne zimske pripreme za sezonu pred nama proveo pod prismotrom komisije, koja je proveravala da li će i jedan od Ferarijevih patenata biti primenjen u konstrukciji bolida.
Ipak, Norbert Hog, vodeći čovek "Sport tima" nemačkog giganta Mercedes, koji snabdeva Meklaren motorima, izjavio je "Eurosportu" da nikakvih promena u menadžmentu tima neće biti ove godine.Legendarni šef Meklarena po svemu sudeći, predvodiće tim na trci u Melburnu, iako je prethodnih nedelja bilo veliko pitanje da li će se povući sa mesta šefa tima zbog pritiska "Spajgejt" afere.
Britanac, je nedavno najavio za londonski "Indipendent" da razmišlja o skorom, ali ne i momentalnom povlačenju.
"Nisam siguran kada će to biti. Postoje stvari u mom životu, koje moram da sredim i krenuo sam to da radim. Imam 60 godina i shvatio sam da pored Formule 1 čovek može još mnogo toga da proba dok je živ", rekao je Denis, za kojeg se vezuju svi uspesi Meklarena u prethodne dve decenije.
Ipak, prethodne sezone, ovaj tim bio je na stubu srama, jer su uhvaćeni u špijunaži. Zbog posedovanja kompletne tehničke dokumentacije najvećeg rivala Ferarija, tim iz Vokinga kažnjen je oduzimanjem svih bodova u konkurenciji konstruktora, kao i novčano sa 100 miliona dolara!
Sve to, teško je pogodilo Rona Denisa, čiji se tim mehaničara i dizajnera kompletne zimske pripreme za sezonu pred nama proveo pod prismotrom komisije, koja je proveravala da li će i jedan od Ferarijevih patenata biti primenjen u konstrukciji bolida.
"Menadžment Meklarena se neće menjati"
"Mogu da izjavim da struktura menadžmenta ostaje nepromenjena", demantovao je Hog priču da će Rona Denisa naslediti njegov prvi saradnik tokom prethodnih 17 godina, Martin Vajtmarš.
Podsetimo, Ferari je na kraju 2007. godine takodje ostao bez jednog od ključnih ljudi. Tim je napustio dugogodišnji CEO (izvršni direktor) Ros Braun, koji je preuzeo Hondu.
Na njegovo mesto "popeo" se Žan Tod, koji je kao sportski direktor "skuderije" radio u tandemu sa Braunom. Na Todovo mesto došao je Stefano Domenikali.
(MODNO)