Miloš Pavlović u nekonkurentnom bolidu nije mogao bolje od 12. mesta na trci azijske serije GP2 šampionata u Maleziji. Sponzorski ugovor sa NIS predstavlja jedini izlaz iz teške finansijske situacije.
Obistinile su se prognoze srpskog automobiliste Miloša Pavlovića da u nedeljnoj trci azijske serije GP2 neće zauzeti mesto na pobedničkom podijumu, iako je odličnom vožnjom u subotu stekao pravo da startuje sa druge pozicije.
Pavlović je u nedelju na stazi Sepang u Maleziji zauzeo tek dvanaestu poziciju i tako u generalnom plasmanu ostao na pet osvojenih bodova. Miloš sada deli 14. i 15. mesto sa 30 bodova manje od vodećeg Romena Grožana.
Pobedu, i to prvu za Japan u istoriji GP2, ostvario je Kamui Kobajaši. Drugi je bio Grožan, a treći Rus Vitalij Petrov, koji je sa 24 poena drugi u generalnom plasmanu.
Pavlović zbog finansijskih problema u kojima se nalazi vozi veoma loš bolid i to je problem koji mora da bude saniran da bi naš as bio konkurentan u evropskom GP2 šampionatu. To takmičenje počinje 26. i 27. aprila u Barseloni.
"U ekipi BCN sada još više veruju u mene, a postoje i nagoveštaji da ću potpisati sponzorski ugovor sa Naftnom industrijom Srbije, čime bih barem delimično rešio problem finansiranja. Tek kada izmirim obaveze prema timu, oni će početi da rade na unapređenju bolida koji vozim", objasnio je Miloš Pavlović.
Naredna trka u azijskoj seriji zakazana je za prvi vikend aprila u Bahreinu, kada će takmičari ponovo biti na oku ljudima iz timova Formule 1.
(MONDO)
Pavlović je u nedelju na stazi Sepang u Maleziji zauzeo tek dvanaestu poziciju i tako u generalnom plasmanu ostao na pet osvojenih bodova. Miloš sada deli 14. i 15. mesto sa 30 bodova manje od vodećeg Romena Grožana.
Pobedu, i to prvu za Japan u istoriji GP2, ostvario je Kamui Kobajaši. Drugi je bio Grožan, a treći Rus Vitalij Petrov, koji je sa 24 poena drugi u generalnom plasmanu.
Pavlović zbog finansijskih problema u kojima se nalazi vozi veoma loš bolid i to je problem koji mora da bude saniran da bi naš as bio konkurentan u evropskom GP2 šampionatu. To takmičenje počinje 26. i 27. aprila u Barseloni.
"U ekipi BCN sada još više veruju u mene, a postoje i nagoveštaji da ću potpisati sponzorski ugovor sa Naftnom industrijom Srbije, čime bih barem delimično rešio problem finansiranja. Tek kada izmirim obaveze prema timu, oni će početi da rade na unapređenju bolida koji vozim", objasnio je Miloš Pavlović.
Naredna trka u azijskoj seriji zakazana je za prvi vikend aprila u Bahreinu, kada će takmičari ponovo biti na oku ljudima iz timova Formule 1.
(MONDO)