Najbolji srpski vozač Miloš Pavlović okončao je sezonu u GP2 azijskoj seriji na 15. mestu sa ukupno osvojenih šest bodova.
Najbolji srpski vozač Miloš Pavlović okončao je sezonu u GP2 azijskoj seriji na 15. mestu sa ukupno osvojenih šest bodova.
Pavlović, koji nastupa za špansku ekipu BCN Kompetision, poslednju trku sezone u Dubaiju okončao je bez plasmana, iako je imao pol-poziciju.
Naime, srpski automobilista je prvu trku, voženu u petak, završio na osmom mestu i stekao pravo da kao prvi započne duel u subotu. On je poveo trku, ali je odmah u prvom krugu morao da odustane zbog problema sa uljem na bolidu.
Nakon toga, pobedu u Dubaiju, prvu u karijeri, izvojevao je Marko Bonanomi iz ekipe Pike Sports, drugi je bio Sebastijan Buemi, član Trast Tim Ardena, a treći Žerom D'Ambrosio iz tima Dams.
Roman Grožan, član ART Gran pri tima, obezbedio je već uoči trke u Dubaiju, prvo mesto u šampionatu, iako drugu trku nije uspeo da završi.
Žestoka borba vodila se za drugu i treću poziciju, za koju su konkurisala čak šestorica vozača.
Bruno Sena, sestrić legendarnog vozača Formule 1 Ajrtona Sene, imao je dobru priliku posle pobede u petak da stigne do vicešampionske titule, ali je Sebastijan Buemi dobrom vožnjom u Ujednjenim Arapskim Emiratima na kraju ipak došao do druge pozicije sa ukupno 37 bodova.
Treće mesto u generalnom plasmanu vozača pripalo je Vitaliju Petrovu, koji je osvojio 33 boda. Roman Grožan završio je ovosezonski šampionat GP2 azijske serije na šampionskoj poziciji sa 61 poenom.
Miloš Pavlović bi, prema ranije određenim planovima, trebalo da nastavi da vozi GP2 seriju u Evropi narednih meseci, ali je njegova karijera dovedena u pitanje, budući da nije ispunio obaveze prema svom timu.
Naime, Pavlović je trebalo da uplate ekipi BCN Kompetision predviđenu svotu novca za takmičenje, ali to nije učinjeno na vreme, a zatim ni u prolongiranom roku, jer srpski vozač nije uspeo da pronađe sponzore. Shodno tome, on je imao daleko lošiji tretman u ekipi od svog klupskog kolege Turčina Džejsona Tahinčija.
Prošlogodišnji sponzorski pul, u kome su se nalazili "Telekom Srbija" i NIS, nisu Milošu izašli u susret ove sezone, tako da je njegova sudbina u auto sportu krajnje neizvesna.
Miloš Pavlović je jedini srpski vozač sa superlicencom Formule 1, ali je veliko pitanje da li će, uprkos dokazanom talentu, bez pomoći matične države doći do prilike da se oproba u "najbžem cirkusu".
(MONDO, foto: Petar Stojanović, MONDO)
Pavlović, koji nastupa za špansku ekipu BCN Kompetision, poslednju trku sezone u Dubaiju okončao je bez plasmana, iako je imao pol-poziciju.
Naime, srpski automobilista je prvu trku, voženu u petak, završio na osmom mestu i stekao pravo da kao prvi započne duel u subotu. On je poveo trku, ali je odmah u prvom krugu morao da odustane zbog problema sa uljem na bolidu.
Nakon toga, pobedu u Dubaiju, prvu u karijeri, izvojevao je Marko Bonanomi iz ekipe Pike Sports, drugi je bio Sebastijan Buemi, član Trast Tim Ardena, a treći Žerom D'Ambrosio iz tima Dams.
Roman Grožan, član ART Gran pri tima, obezbedio je već uoči trke u Dubaiju, prvo mesto u šampionatu, iako drugu trku nije uspeo da završi.
Žestoka borba vodila se za drugu i treću poziciju, za koju su konkurisala čak šestorica vozača.
Bruno Sena, sestrić legendarnog vozača Formule 1 Ajrtona Sene, imao je dobru priliku posle pobede u petak da stigne do vicešampionske titule, ali je Sebastijan Buemi dobrom vožnjom u Ujednjenim Arapskim Emiratima na kraju ipak došao do druge pozicije sa ukupno 37 bodova.
Treće mesto u generalnom plasmanu vozača pripalo je Vitaliju Petrovu, koji je osvojio 33 boda. Roman Grožan završio je ovosezonski šampionat GP2 azijske serije na šampionskoj poziciji sa 61 poenom.
Miloš Pavlović bi, prema ranije određenim planovima, trebalo da nastavi da vozi GP2 seriju u Evropi narednih meseci, ali je njegova karijera dovedena u pitanje, budući da nije ispunio obaveze prema svom timu.
Naime, Pavlović je trebalo da uplate ekipi BCN Kompetision predviđenu svotu novca za takmičenje, ali to nije učinjeno na vreme, a zatim ni u prolongiranom roku, jer srpski vozač nije uspeo da pronađe sponzore. Shodno tome, on je imao daleko lošiji tretman u ekipi od svog klupskog kolege Turčina Džejsona Tahinčija.
Prošlogodišnji sponzorski pul, u kome su se nalazili "Telekom Srbija" i NIS, nisu Milošu izašli u susret ove sezone, tako da je njegova sudbina u auto sportu krajnje neizvesna.
Miloš Pavlović je jedini srpski vozač sa superlicencom Formule 1, ali je veliko pitanje da li će, uprkos dokazanom talentu, bez pomoći matične države doći do prilike da se oproba u "najbžem cirkusu".
(MONDO, foto: Petar Stojanović, MONDO)