Jedina "sitnica" koja bitno razlikuje dominantni Ferari F2008 u odnosu na konkurente je usisnik za vazduh na vrhu nosa bolida. BMW namerava da ga isproba
Ferari je prvi tim u istoriji, koji je probušio nos bolidu Formule 1. U početku, konkurencija je bila skeptična, ali je BMW Zauber odlučio da pošalje i svog aduta na bušenje nosa.
Čini se da Ferari iz trke u trku postiže sve veću dominaciju u odnosu na rivale, a jedina "sitnica" koja bitno razlikuje F2008 u odnosu na konkurentske automobile je usisnik za vazduh na vrhu nosa bolida.
To ostali nemaju, a BMW je već "probušeni" nos ubacio u tunel za ispitivanje aerodinamike i, ukoliko se pokaže da postiže bolje rezultate, Nemci će Ferarijevu inovaciju hitno primeniti na bolidima Kubice i Hajdfelda.
"Gotovo sam siguran da bi takav sistem doprineo boljim rezultatima na još nekim bolidima u karavanu, uključujući i naš. Ne mora da znači da je to patent, koji donosi sigurne rezultate na svakom bolidu", rekao je tehnički direktor BMW Zaubera Vili Ramf.
Da je ova pretpostavka tačna, potvrdili su i vlasnici izuma, inženjeri Ferarija. Oni su najavili da postoji mogućnost da nos bolida F2008 ne bude probušen na svakoj trci u šampionatu, u zavinsosti od konfiguracije staze i vremenskih uslova.
Kada je BMW u pitanju, šef tima dr Mario Tejsen najavio je da bavarski gigant nije razmatrao mogućnost da iz imena ekipe izbaci dodatak Zauber. Podsetimo, fabrika BMW 2005. godine raskinula je saradnju sa Vilijamsom, ekipom koju je snabdevala motorima, i kupila švajcarski Zauber Petronas.
Od tada, tim se takmiči pod imenom BMW Zauber.
(MONDO)
Čini se da Ferari iz trke u trku postiže sve veću dominaciju u odnosu na rivale, a jedina "sitnica" koja bitno razlikuje F2008 u odnosu na konkurentske automobile je usisnik za vazduh na vrhu nosa bolida.
To ostali nemaju, a BMW je već "probušeni" nos ubacio u tunel za ispitivanje aerodinamike i, ukoliko se pokaže da postiže bolje rezultate, Nemci će Ferarijevu inovaciju hitno primeniti na bolidima Kubice i Hajdfelda.
"Gotovo sam siguran da bi takav sistem doprineo boljim rezultatima na još nekim bolidima u karavanu, uključujući i naš. Ne mora da znači da je to patent, koji donosi sigurne rezultate na svakom bolidu", rekao je tehnički direktor BMW Zaubera Vili Ramf.
Da je ova pretpostavka tačna, potvrdili su i vlasnici izuma, inženjeri Ferarija. Oni su najavili da postoji mogućnost da nos bolida F2008 ne bude probušen na svakoj trci u šampionatu, u zavinsosti od konfiguracije staze i vremenskih uslova.
Kada je BMW u pitanju, šef tima dr Mario Tejsen najavio je da bavarski gigant nije razmatrao mogućnost da iz imena ekipe izbaci dodatak Zauber. Podsetimo, fabrika BMW 2005. godine raskinula je saradnju sa Vilijamsom, ekipom koju je snabdevala motorima, i kupila švajcarski Zauber Petronas.
Od tada, tim se takmiči pod imenom BMW Zauber.
(MONDO)