Dok svi navijamo da se u nedelju dogodi neizbežno i da Novak Đoković stigne Rodžera Federera u finalu Vimbldona, sponzori dugogodišnjeg "Broja jedan" večne liste smišljaju način kako da ga odbrane.

Svi jedva čekamo da Novak u nedelju zaigra finale protiv Matea Beretinija i da napadne 20 grend-slem trofej, kojim će se izjednačiti na prvom mestu rekordera sa Federerom i Rafaelom Nadalom.

Međutim, za neke sada odjednom brojke "nisu toliko bitne".

Iako su grend slemovi merilo za uspeh u belom sportu, zbog čega se tri velikana i utrkuju, oni koji prate i podržavaju karijeru Federera više ne smatraju brojeve titula toliko važnim. Kao ni međusobni skor /27:23 za Novaka) ili bilo šta merljivo ciframa, titulama, pobedama...

Za njih je sada važniji "umetnički dojam" kojim je Federer pobeđivao (jer više ne pobeđuje toliko), a broj trofeja više nije tako značajan, iako je taj broj godinama istican kao osnovni razlog zbog kojeg je Švajcarac najveći ikad.

undefined Rodžer Federer

U najnovijoj reklami poznatog proizvođača satova, narator izgovara tekst kojim relativizuje značaj grend slemova, a ističe Federera kao nespornog najvećeg istoriji.

"Kako tačno merimo veličinu? Brojem titula? Brojem grend slemova? Možda. Ali ne samo njima. Zato što postoje određene stvari koje brojevi ne mogu da predoče. Brojke neće pokazati da ovaj čovek igra tenis lepše nego što je to i ko ikada činio. Brojke neće pokazati da je ovaj čovek najpoštovaniji sportista na svetu zbog svoje gracioznosti i elegancije kako na terenu, tako i van njega. Istina je, od sada pa na dalje šta god večna lista bude pokazivala njegova legendarnost može jedino da raste. Jer vremenom, zaostavština Rodžera Federera će se pokazati večnijom od bilo kog broja", odzvanja u reklami.

Pogledajte: