Srpski teniser Novak Đoković u noći između utorka i srede počinje učešće na US Openu gde juri rekordnu 21. grend slem titulu, a pre toga je rešio dve važne stvari.

Prvo je produžio ugovor sa tehničkim sponzorom, a onda je dogovorio i novo partnerstvo i dobio sponzora satova.

To nije ništa neuobičajeno u tenisu, zapravo mnogi su se pitali zašto Đoković već neko vreme nema takav sponzorski ugovor, kao što je to slučaj sa Rafaelom Nadalom i Rodžerom Federerom, a zanimljivo je da je srpski teniser dogovorio saradnju sa švajcarskom kompanijom Iblo ("Hublot").

Planirana je personalizovana limitirana serija satova, sa potpisom Novaka Đokovića, a ideja je da se napravi i poseban "performans" sat koji će najbolji teniser sveta nositi i tokom mečeva.

"Nikada nisam nosio sat tokom meča, tako da će to biti novi izazov za mene", ispričao je Đoković za "GQ" i dodao da će tokom US Opena nositi luksuzni plavi keramički sat "Big Bang Meca-10" (cena oko 22 hiljade dolara), odnosno sa njim će se pojavljivati na terenu i stavljaće ga na ruku po završetku duela.

Pogledajte kako izgleda sat!

YouTube/Printscreen/ SakeNigiri Hublot sat

"Poklapa se sa mojom opremom na turniru. Imaću plave patike i plavu majicu, tako da će mi sve biti plavo tokom US Opena", dodao je srpski teniser.

Zanimljivo je da je Iblo kompanija iz Švajcarske, zemlje iz koje dolazi Rodžer Federer, ali je on već godinama ambasador Roleksa koji je pred Vimbldon objavio skandaloznu reklamu sa njim u glavnoj ulozi - u kojoj su praktično pokušali da obesmisle rekorde srpskog tenisera.

Srpski teniser je rekao i da novi sponzorski ugovor neće poremetiti njegov fokus pred početak US Opena, dodavši da se "oseća mlađe" zbog ovakvih stvari.

Postanite deo MONDO SPORT zajednice na Viberu.