Telekom Srbija obezbedio po 10.000 dinara za svaki od 239 asova na turniru Serbia open i namenio deci bez roditeljskog staranja.
Telekom Srbija, kao glavni sponzor Serbia opena, odlučio je da nagradi svaki as koji bude odserviran na mečevima u singlu iznosom od 10.000 dinara i da tako prikupljena sredstva usmeri za projekat "Škola prijateljstva" namenjen deci bez roditeljskog staranja. Budući da su teniseri ove godine imali 239 neodbranjivih servisa, kompanija će izdvojiti 2,39 miliona dinara za 500 dece bez roditeljskog staranja, odnosno za njihov višemesečni boravak u "Školi prijateljstva" na Tari.
Telekom Srbija ima dugoročnu strategiju podrške ranjivim i ugroženim grupama, a ovako prikupljena sredstva će omogućiti da 500 mališana tokom letnjih meseci boravi u "Školi prijateljstva" na Tari, koju organizuje nevladina organizacija "Naša Srbija".
"Škola prijateljstva", pokrenuta 2001. godine, okuplja decu čiji su roditelji nestali, kidnapovani ili poginuli, kao i decu koja žive u srpskim enklavama na Kosovu i Metohiji. Škola razvija širok spektar interaktivnih obrazovnih i kreativnih aktivnosti, prilagođenih uzrastu, koje stimulišu razvoj dece. Njena posebnost je koncept učenja uz druženje, igru, kreativnost, otkrivanje interesovanja i sopstvenih potencijala.
(Telekom Srbija)