Đoković će, prema ugovoru, odeću te kompanije nositi na terenu i van njega, a Uniklo će kreirati i posebnu liniju, čiji je promoter biti svetski teniser broj 1.

Finanijski detalji ugovora nisu saopšteni, ali, prema saznanjima pojedinih svetskih medija u ugovoru ne postoji mogućnost otkupa.

"Vreme je da krenemo dalje", rekao je kratko Ðoković na promociji i otkrio da će i dalje igrati u "Adidas" patikama.

Ðoković je saradnju sa prethodnim sponzorom kompanijom Serđo Takini završio pre dva dana na turniru u Rimu, a opremu sa logom kompanije Uniklo počće da nosi već od predstojećeg Rolan Garosa.

Uniklo, ćerka-firma Fast Retailing Co. najjači je brend u Japanu, kao i poslovni gigant na globalnom nivou, čiju su opremu nosili japanski atletičari na Olimpijskim igrama 1988, 2002 i 2004. godine

Oni imaju 92 prodavnice u Tokiju i 840 širom Japana, kao i 200 prodavnica u svetu. Najekskluzivnija je ona na Petoj aveniji u Njujorku, koja se prostire na više od 8.000 kvadratnih metara.

Njihovi najveci konkurenti su H&M i Zara, sto je dokaz da se firma okrenula proizvodnji kežual odece, a da je i istovremeno posvećena proizvodnji kvalitetne sportske opreme i inovacijama u tehnologiji i tekstilnoj industriji.

NOVAK: "MOJA FILOZOFIJA GLASI: BUDI JEDINSTVEN"

Najbolji teniser sveta rekao je da je počastvovan potpisivanjem ugovora sa Uniklom.

" To je sjajan brend sa velikom tradicijom u Japanu, zemljom čiju kulturu veoma poštujem. Svoju životnu filozofiju nazivam 'budi jedinstven', zasnovanu na strasti i želji da se stalno napredujem. Želim da stalno pomažem ljudima, posebno deci koja imaju manje sreće u životu od mene", rekao je Ðoković za zvanični sajt ove japanske kompanije.

On je dodao da oseća prirodnu vezu sa japanskim proizvođačem sportske opreme i da pogoduje njegovom životnom stilu, kao i svima koji vode aktivni život.

"Radujem se saradnji i razvoju novih proizvoda i učiniću sve da porodicu Uniklo učinim još boljom", poručio je Ðoković.

(Tanjug/MONDO)