OVO MOŽE SAMO NOVAK - SKUPIO 26.000.000$ ZA TENISERE! Otkriven novi projekat Đokovića, evo šta je napravio!

Novak Đoković još jednom je pokazao kako se bori za kolege, napravio je novi projekat pomoći igračima.

Profimedia

Novak Đoković nažalost ne ide na US open, ali nastavlja da pomaže teniserima. Preko svoje asocijacije PTPA skupio je 26 miliona dolara koje će uložiti u novi projekat pomoći kolegama. U tome mu je pomogao američki milijarder Bil Akman.

Prema najnovijim informacijama Akman je glavni u kompaniji "Pershing Square Capital Managment" i zajedno sa nekadašnjim NFL igračem Ahmadom Nasarom je investirao u PTPA. Njih dvojica ujedno su postali i deo same organizacije i upustili su se u novi projekat.

"PTPA pokreće novu marketinsšku ideju pod imenom 'Winner Alliance', njen cilj biće da maksimalno iskoristi marketing i poveća šanse za zaradu igračima i njihovim agentima van terena. Nasar i Akman biće zaduženi za taj projekat, dok su u Upravnom odboru i Kristina Frensis koja radi u kompaniji legendarnog NBA asa Medžika Džonsona, kao i osnivački kompanije 'Prsym' Džej Park i Muhamed Mian", navodi se u saopštenju.

Asocijaciju PTPA sa Novakom osnovao je kanadski igrač Vasek Pospišil. On nije krio zadovoljstvo zbog novog projekta i planova na kojima rade. Uveren je da će to pomoći teniserima.

"Nasar je savršen čovek za ovu ulogu, donosi mnogo iskustva, radio je sa raznim sportistima u različitim sportovima. Nastavljamo da gradimo našu bazu liderstva, znamo svi koliko je Ahmad uradio na polju marketinga i koliko je uspeha imao u prošlosti. Igrači traže nezavistan glas i mesto za stolom, a putem ovog projekta stvorićemo resurse koji će praviti razliku u životima igrača na razne načine", poručio je Pospišil.

Pored spomenutih projekata, PTPA započinje i platformu za igrače (PSP) koja će im pomoći na putovanjima i omogućiti razne popuste za grupnu kupovinu. Ti popusti će pomoći igračima prilikom rezervisanja smeštaja, hrane i drugih benefita poput osiguranja, putovanja, logističke podrške, saveta advokata ukoliko postoji za to potreba, savetnike za odnose sa medijima...