Nekadašnji direktor "Najkija" Majk Nakađima prethodnih dana je podigao veliku buru u javnosti pošto se dotakao i razloga zbog kojih Novak Đoković nikada nije bio zaštitno lice poznate američke kompanije. Navodno, Đoković nije bio po ukusu rukovodstva zbog toga što je često sa sobom donosio i kontroverze, dok su u "Najkiju" težili perfekciji koju su u javnosti često predstavljali Rafael Nadal i Rodžer Federer.
Američki trener Patrik Muratoglu im je rekao da tu greše, jer je običnom čoveku lakše da se identifikuje sa ljudima koji se prikazuju onakvima kakvi jesu - sa svim manama i vrlinama, a da je perfekcija samo lažna slika za javnost. A nije i jedini koji se uključio u ovu raspravu...
Direktor kompanije "Lakost", koja već nekoliko godina sponzoriše Novaka Đokovića i nije odustala od njega za vreme za vreme pandemijske drame tokom 2020. godine, odgovorio je Nakađimi pošto su navijači srpskog tenisera ukazali na izrečeno. Tjeri Žiber je tako preko "drugih kanala" stigao do ružnih reči koje kruže o zaštitnom licu njihove kompanije i podržao je Đokovića.
"Lakost je ponosan što imamo Noleta kraj nas i nikada ne bismo izabrali Nadala, uz dužno poštovanje prema njemu", napisao je prvi čovek "Lakosta" i tako pokazao još jednom da je francuska kompanija iz Đokovića.
Podsetimo, Novak Đoković je uprkos pisanju medija tokom 2020. godine zadržao većinu svojih sponzora, a "Lakost" ga je iznenadio tokom Australijan opena. Spremili su specijalnu jaknu sa izvezenim brojem 22 koja se prodavala u ograničenom broju primeraka, pa čak ni Nole nije znao za nju.