undefined Božićni princ

Striming servis Netflix našao se na meti kritike zbog šaljivog pitanja na Twitter nalogu.

Netflix zna šta gledate, a izgleda da zna i zašto, pa smatra gledanje praznične romantične komedije znakom da vam je neko slomio srce!

"Pitanje za onih 53 ljudi koji su svakog dana, proteklih 18 dana, gledali film 'Božićni princ' - ko vas je povredio," pitanje je na zvaničnom Netflix Twitteru.

Tu se nije zaustavilo - na pitanje jedne korisnice "zbog čega nas prozivate", osoba koja upravlja Netflix nalogom je odgovorila "samo bih da se uverim da ste OK".

Netflix se, nakon burnih reakcija Internet zajednice, oglasio saopštenjem.

"Mi cenimo privatnost svojih korisnika, i ovaj podatak je služio da ilustruje trend gledanosti, a ne da otkrije lične podatke individualaca."

Ako se i vi osećate kao da vam je potrebno malo romantike, evo barem trejlera...

Ovo, ipak, nije prvi put da Netflix iskoristi statistiku gledanosti da isproziva korisnike. Ranije su se na "tapetu" našli neimenovani korisnik koji je 357 puta pogledao "Bee movie", kao i osoba koja je svakog dana, tokom cele jedne godine, gledala "Pirate sa Kariba: Prokletstvo Crnog bisera".

Netflix je takođe saopštio da poslednji podaci pokazuju da nedeljno strimuje više od milijardu sati sadržaja svojim korisnicima.

Nije nas mrzelo da izračunamo - od toga na "prozvanu" grupu romantičnih odlazi samo 1.462 sata "Božićnog princa".