Slušaj vest

Iako je striming gigant "Netfliks" najpoznatiji po zaraznim serijama poput "Talačka kriza" ili nedavnom dokumentarcu o Ejmi Bredli, poslednjih godina sve više ulaže u originalne filmove.

Neočekivani vladar top-lista

Jedan od njihovih najnovijih filmova, "KPop Demon Hunters", koji je objavljen u junu, postao je ogroman hit. Ne samo da se brzo popeo na drugo mesto najgledanijih filmova svih vremena na platformi, već je prošlog vikenda oborio i istorijski rekord.

Na Netfliksovoj listi najgledanijih filmova svih vremena, "KPop Demon Hunters" sada se nalazi odmah iza blokbastera "Red Notice" sa Dvejnom Džonsonom i Rajanom Rejnoldsom, prešavši klasike poput "Bird Box" i "Don’t Look Up". Međutim, pravi podvig desio se proteklog vikenda kada je film zauzeo prvo mesto na američkim bioskopskim blagajnama — što je prvi put u istoriji da je jedan Netfliksov film to postigao.

Radnja filma, kao što i sam naslov sugeriše, prati K-pop bend koji u slobodno vreme lovi demone kako bi zaštitio svoje obožavaoce. Film je ovog vikenda zaradio impresivnih 18 miliona dolara, uprkos tome što je u bioskopima prikazivan gotovo dva meseca nakon premijere na Netfliksu.

Od striminga do bioskopske franšize

Netfliks inače retko prikazuje svoje filmove u bioskopima, osim kada cilja na nominacije za Oskara, što zahteva minimalnu bioskopsku distribuciju. Ipak, u slučaju "KPop Demon Hunters", prepoznat je potencijal za izgradnju prave franšize. U bioskope je puštena posebna "sing-along" verzija filma, ograničeno vreme — i upravo ona je osvojila box office.

Scena iz KPop
Foto: Netflix

Kako je The Wrap izvestio u julu, Netfliks već planira dva nastavka, televizijsku seriju, kratki film i čak pozorišni mjuzikl.

Obožavaoci u neverici

Uspeh filma iznenadio je i publiku. Jedan korisnik na mreži X (nekadašnji Tviter) komentarisao je:

"Mislim da sa sigurnošću možemo reći da je ovaj film doslovno ‘razbio’ Netfliks – kao da je potpuno uništio sve njihove metrike za merenje uspeha. Ogromne pohvale kreativnom timu, jer ovo je zaista veliko."

Jedan korisnik Reddita objasnio je zašto je ovaj rezultat još impresivniji nego što izgleda na prvi pogled:

"Ovo je zaista ogroman uspeh ako uzmemo u obzir da nije bilo prikazivanja u AMC bioskopima (film je igrao u samo 1.800 sala, dok standardna široka distribucija obuhvata 3.000+), i da je imao projekcije samo subotom i nedeljom — dakle, preskočio je ceo petak, koji je ključan za vikend zaradu."

Bonus video:

04:41
ZAŠTO NETFLIX, HBO, AMAZON NE ŽELE DA PRIKAZUJU OVAJ FILM? Glumac iz Njujorka o milionskom projektu i INTERESU da se OVO NE SAZNA Izvor: Kurir TV

Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!