• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NAJBOLJI KULTURNI EVROPSKI TREND BREND: Novi Sad nastavlja da niže nagrade!

Grad Novi Sad ne prestaje da iznenađuje i čini ponosnim svoje građane.

Novi-Sad .jpg Izvor: Promo

Iako je do preuzimanja same titule, Evropske prestonice kulture, i svih velikih iznenađenja i događaja ostalo još manje od 2 meseca, Novi Sad je već sada proglašen za dobitnika nagrade za najbolji evropski trend brend u oblasti kulture za 2021. godinu, u okviru Nagrada za evropske kulturne brendove, koje su šesnaesti put dodeljene u Drezdenu.

Dobijanjem ove nagrade Novi Sad je postao prvi grad u ovom delu Evrope koji je poneo tu nagradu, s obzirom na to da su dobitnici do sada bili iz Zapadne Evrope poput gradova Pariza, Minhena, Berlina, Osla i drugih. Zahvaljujući Novom Sadu, Srbija se našla u društvu četiri zapadnoevropske zemlje koje su, od kako se nagrade dodeljuju, imale svoje predstavnike među dobitnicima – Nemačke, Francuske, Italije, Norveške.

Nagrada za najbolji evropski trend brend u kulturi.jpg Izvor: Promo

 Kako iz Fondacije “Novi Sad Evropska prestonica kulture” objašnjavaju, Novi Sad je prestižnu nagradu dobio zbog novih brendova kulture koji su utemeljeni prethodnih godina – „Dočeka“, „Kaleidoskopa kulture“ i mreže kulturnih stanica. U okviru projekta „Novi Sad – Evropska prestonica kulture“, „Doček“ i „Kaleidoskop kulture“ pozicionirali su se u prethodne četiri godine kao brendovi Novog Sada koji su postavili novi pristup kulturi, povezivanju različitih kulturnih aktera i organizaciji i realizaciji događaja.

„Ključna odrednica ove pobede je kultura zajedništva, jer retko koja nagrada je zasluga čitavog jednog grada. Novosađani su je dobili jer su verovali, podržavali i zajednički radili na stvaranju toliko novog, drugačije i kvalitetnijeg u oblasti kulture da je Evropa to ponovo prepoznala. Još jedna evropska titula Novom Sadu nije jedino merilo uspeha, ali je važna jer svaki veliki san prolazi kroz sumnje, opovrgavanja, od čega je najopasnije podrazumevanje. Titulom najboljeg evropskog trend brenda u oblasti kulture Novi Sad je zahvaljujući sceni i građanima Novog Sada dobio merljivu vrednost i nemerljiv pozitivan ugled, ne samo za naš grad već i za celu Srbiju“, rekao je direktor Fondacije „Novi Sad – Evropska prestonica kulture“, Nemanja Milenković.

Nagrada za najbolji evropski trend brend.jpg Izvor: Promo

„Doček“ i „Kaleidoskop kulture“ su inače i dva od osam programskih lukova koji čine programski koncept projekta „Novi Sad – Evropska prestonica kulture“ za 2022. godinu. Kako je najavljeno iz Fondacije, upravo će u okviru „Dočeka“ biti organizovano svečano otvaranje Evropske prestonice kulture 13. januara, odnosno predstava „Zeniteum 20 :: 22“, a svojevrsna uvertira će biti već i sam program 31. decembra koji će kroz izvođačku i vizuelnu umetnost biti svojevrsni omaž velikom srpskom naučniku, Nikoli Tesli. „Kaleidoskop kulture“ planiran je od 1. septembra do 7. oktobra 2022. godine.

Za sve građane, koji su nestrpljvi da saznaju šta ih to čeka tokom sledeće godine, Fondacija “Novi Sad Evropska prestonica kulture” omogućila je program koji je dostupan na zvaničnom sajtu „Novi Sad – Evropska prestonica kulture“.

Ovaj projekat je sufinansiran iz Budžeta Republike Srbije - Ministarstva kulture i informisanja. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

Minstarstvo kulture i informisanja 2 .jpg Izvor: Promo

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE