• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Trejdmark": Sarkazam kao brend

Izvor mondo.rs

Promocija mikrosajta "Trejdmark" – online kolekcije grafičkih aforizama autora Miloša Badževića, biće održana u četvrtak 30. januara, u baru "Prohibicija" u Savamali.

Radovi su nastali kroz sarkastičnu igru sa domaćim logotipima, brendovima i simbolima, i predstavljaju svojevrsnu tihu kritiku društva.

Od ukupno 40 radova koliko se nalazi online, 18 će biti izloženo tokom čitavog februara.

Sajt je pušten u pogon u sredu 22. januara i u prvih 36 sati je zabeležio preko 10. 000 poseta (jedinstvenih korisnika), viralno se šireći kroz društvene mreže, forume i portale.

Propraćen je izrazito pozitivnim komentarima, neretko i na privatnim profilima javnih ličnosti iz oblasti kulture i medija.

Tagovi

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

aleksandar

Zanimaju me radovi. Uspesna komunikacija.

xyz

sjajno! :D

SERIJE