• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd - domaćin svetske kreativnosti

Izvor mondo.rs

Intercontinental Advertising Cup, advertajzing festival koji selekciju najboljih radova sa pet kontinenata dovodi u Beograd, biće održan od 13. do 16. aprila. Svetska premijera nagrađenih radova biće 17. aprila u Crowne Plaza hotelu.

Međunarodni žiri sastavljen od članova žirija regionalnih festivala koji su prethodno selekcionirali svoje najbolje radove, ocenjivaće najbolje od najboljeg kreativne produkcije 2013. godine u svetu. Dakle žiri Cupa razmatra već odabrane radove, koji pripadaju verovatno najjačoj selekciji lokalno inspirisane kreativnosti iz celog sveta.

Devet članova žirija sa četiri kontinenta razmatraće u Beogradu od 13. do 16. aprila super-selekciju radova sa četiri svetska festivala od Balkana do Australije i Brazila.

Prvi put će, u sedmom izdanju,međunarodnim žirijem predsedavati lično Majkl Konrad, donekadašnji svetski  kreativni direktor agencije Leo Burnett Worldwide, a zatim osnivač i predsednik Berlinske škole kreativnog rukovođenja (Berlin School of Creative Leadership).

Generalni moto Cupa je "Genius Loci" - duh prostora u kome nastaje kreativna inspiracija. Za razliku od svih ostalih globalnih ocenjivanja i takmičenja Cup na jedinstven način preferira specifičnu i originalnu kreativnost koja se sukobljava sa globalnim i unificiranim komunikacijama.

Svetska premijera nagrađenih radova biće 17. aprila u hotelu Crowne Plaza.

U prepodnevnom programu prvi kreativni direktori iz Srbije (Slavimir Stojanović i Vladimir Ćosić), Slovenije (Aljoša Bagola), Hrvatske (Davor Bruketa i Nikola Žinić), Bosne i Hercegovine (Bojan Hadžihalilović) i Makedonije (Dušan Drakalski) predstaviće kreativni duh Balkana. I kao poslastica, tu je Sedmi interkontinentalni kreativni samit, celodnevna konferencija na kojoj će se učesnicima obratiti članovi žirija i specijalni gosti/predavači.

Nakon tri godine u Istanbulu Intercontinental Advertising Cup bi mogao na duže da se preseli u Beograd i "da bude podsticaj struci i privredi", smatra Jure Apih, osnivač i počasni predsednik Golden Drum festivala u Portorožu.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE