Međunarodni žiri sastavljen od članova žirija regionalnih festivala koji su prethodno selekcionirali svoje najbolje radove, ocenjivaće najbolje od najboljeg kreativne produkcije 2013. godine u svetu. Dakle žiri Cupa razmatra već odabrane radove, koji pripadaju verovatno najjačoj selekciji lokalno inspirisane kreativnosti iz celog sveta.

Devet članova žirija sa četiri kontinenta razmatraće u Beogradu od 13. do 16. aprila super-selekciju radova sa četiri svetska festivala od Balkana do Australije i Brazila.

Prvi put će, u sedmom izdanju,međunarodnim žirijem predsedavati lično Majkl Konrad, donekadašnji svetski  kreativni direktor agencije Leo Burnett Worldwide, a zatim osnivač i predsednik Berlinske škole kreativnog rukovođenja (Berlin School of Creative Leadership).

Generalni moto Cupa je "Genius Loci" - duh prostora u kome nastaje kreativna inspiracija. Za razliku od svih ostalih globalnih ocenjivanja i takmičenja Cup na jedinstven način preferira specifičnu i originalnu kreativnost koja se sukobljava sa globalnim i unificiranim komunikacijama.

Svetska premijera nagrađenih radova biće 17. aprila u hotelu Crowne Plaza.

U prepodnevnom programu prvi kreativni direktori iz Srbije (Slavimir Stojanović i Vladimir Ćosić), Slovenije (Aljoša Bagola), Hrvatske (Davor Bruketa i Nikola Žinić), Bosne i Hercegovine (Bojan Hadžihalilović) i Makedonije (Dušan Drakalski) predstaviće kreativni duh Balkana. I kao poslastica, tu je Sedmi interkontinentalni kreativni samit, celodnevna konferencija na kojoj će se učesnicima obratiti članovi žirija i specijalni gosti/predavači.

Nakon tri godine u Istanbulu Intercontinental Advertising Cup bi mogao na duže da se preseli u Beograd i "da bude podsticaj struci i privredi", smatra Jure Apih, osnivač i počasni predsednik Golden Drum festivala u Portorožu.