Vizuelna umetnica Jagoda Mićović je s kamerom u ruci proputovala ruralne i urbane delove Crne Gore, Bosne  i Srbije istražujući, ali i preispitujući ideale i obrasce lepote i kao posebnu estetsku kategoriju, ali i kao autentičan društvene okvir koji vekovima uslovljava muško-ženske odnose.

Tokom razgovora sa ženama Jagoda je saznavala prirodne tehnike kojima su one korigovale oblik lica i tela novorođenčadi. Korekcije su se sprovodile u vidu raznih tretmana, kroz masaže na detetovom licu (oči, usne, glava, nos, obrve, uši), kao i kroz specifična povijanja i utezanja celog detetovog tela i do godinu dana života, pa i kasnije. Postojalo je više razloga za ovakvim korekcijama, to su zdravstveni i estetski. U snimanim razgovorima sa ovim starijim ženama, prvenstveno je akcenat bačen na osvetljavanje priče o željenim estetskim korekcijama, da bi se postigao jasno odredjeni estetski ideal jednog društva u datom momentu, kao poželjni cilj do kojeg se uporno težilo.

Jedan od običaja koji je na Jagodu ostavio najveći utisak ispričala joj je gospođa iz Timočke krajine. Ona praktikuje da novorođenčad nakon kupanja podiže držeći za gornju vilicu sa dva prsta, a zbog toga da bi beba izrasla u pravu i visoku osobu.

Ovi video snimci prikazani su u okviru doktorsko-umetničke izložbe Jagode Mićović "Lep k'o bog – ideali i obrasci lepote u našoj tradiciji" u Galeriji Fakulteta likovnih umetnosti u Beogradu.

Originalni multimedijalni koncept ove zanimljive izložbe čini kombinacija akvarela, video zapisa, instalacija i retuširanih fotografija iz porodičnog albuma, nastala kao kreativni refleks višegodišnjeg istraživanja umetnice.

"Na bajkovit način prikazujem, "uspavljujem", pričam priču o prinčevima, stereotipu, društvu, o značaju i važnosti "lepog tela" kao proizvoda i sredstva da se bude i ostane poželjan i prihvaćen", objašnjava Jagoda Mićović koncept ovog neobičnog, višeslojnog umetničkog projekta.