Prema priči autorke, brend "Škrabac" je nastao spontano. Iako je prevashodno bio "koncentrisan" na papir, Škrabac je svoje mesto našao i na majicama, jastučnicama, bedževima i drugim sitnicama, što ćete i videti u Parobrodu.

Glavni moto ovog duhovitog brenda je "Keep on buzzin' !".

Anini crteži će vas uvesti u svet "duhovitih" linija, neke poruke na majicama će vas nasmejati, a neke vratiti u detinjstvo.

Ana Babić je diplomirala na VSLPUSS, odsek dizajn enterijera.

Nameštaj i enterijer su njena prva ljubav, dok je ilustracija bilo nešto što se uvek provlačilo, a sada došlo u prvi plan.

Bila je učesnica mnogih izložbi kako u zemlji tako i u inostranstvu. Radovi su joj objavljivani u nekoliko dizajnerskih knjiga i magazina.

Najnovije i najzanimljivije vesti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.