Šezdeset godina britanske pop muzike predstavljeno kroz haljinu Ejmi Vajnhaus i legendarno Zigi Stardast odelo
Izložba "British Music Experience", koja će biti otvorena u martu sledeće godine u londonskoj 02 Areni, na ovaj način će prikazati istoriju britanske pop muzike.
Postavka će biti kombinacija odeće i instrumenata koje su nosili vrhunski muzičari kako bi se ilustrovalo 60 poslednjih godina istorije britanske muzike.
"Repertoar" izgleda ovako: Odelo Mika Džegera koje je sedamdesetih godina prošlog veka dizajnirao Ozi Klark, haljina koju je Ejmi Vajnhaus nosila u spotu za pesmu "Tears dry on their own" i dva odela Dejvida Bouvija - klovnovsko odelo koje je nosio na promociji hit singla "Ashes to ashes", kao i kostim Zigija Stardasta.
Pevač benda Who Rodžer Daltri pozajmio je odelo sa resama koje je nosio na sceni Vudstok festivala, a među ostalima koji su podržali akciju nalaze se bendovi Oasis, Blur, kao i Pol Veler.
(MONDO)