• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sve spremno za Madonu, karata još ima

Na Ušću sve vrvi od priprema za koncert najveće svetske pop dive. Karte za VIP terasu rasprodate, ostalih još uvek ima u prodaji.

Na Ušću sve vrvi od priprema za koncert najveće svetske pop dive.

Za montiranje impresivne bine teške 400 tona na kojoj Madona nastupa potrebno je 50 sati rada, tokom četiri dana. "Detalji" kao što su scenografija, svetlo i ozvučenje stižu u Beograd u nedelju, i njihovo postavljanje trajaće 14 sati. Tehničke probe biće obavljene u nedelju uveče.

Binu na Ušću postavljaju četiri ogromna krana, a radove nadgledaju koordinatori produkcije, koji ih obilaze u 11 vozila za golf.

Bina je široka 65 metara, sa pistom kojom će Madona ići u publiku dužine 25 metara.

Madonin performans publika će gledati na osam velikih LED ekrana, pod svetlom 400 različitih rasvetnih tela.

Podela i obezbeđenje koncertnog prostora sastoji se od 500 metara policijskih ograda, 600 metara stop barijera, i 5.000 metara neprelazne ograde oko samog prostora.

Madona će se baškariti u privatnim prostorijama iza bine, a to su njen posebni apartman, 31 šator i 26 prikolica.

Ulaznice za VIP terasu su rasprodate, karte za zlatni Fan pit koštaju 6.990 dinara, i mali broj njih ostao je u prodaji. Karata za srebrni (3.990) i bronzani (2.990) parter još uvek ima, i mogu se kupiti na sledećim mestima:

Subota, 22. avgust - filijale Erste banke
Nedelja, 23. avgust - Ulaz "Bronze" na Ušću, koncept-radnja "Supermarket" na Dorćolu
Ponedeljak, 24. avgust - Ulaz "Bronze" na Ušću

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE