Telekom Srbija stao iza novog albuma Željka Joksimovića. Svi koji kupe pripejd paket za 200 dinara dobijaju i novi album srpskog kantautora.
Pevač je predstavio svoj novi album, na konferenciji za novinare u Beogradu, gde je generalni direktor Telekoma Srbija Branko Radujko rekao da očekuje da će u roku od dva meseca biti prodato svih 300.000 CD-ova, odnosno pripejd paketa mobilnih operatera koji posluju u okviru Telekoma Srbija, odnosno Telekoma Srpske.
Joksimović poznat po hitovima "Leđa o leđa", "Telo vreteno", i "Lane moje", sa kojom je osvojio drugo mesto na Pesmi Evrovizije 2004. godine, rekao je da se za novi album odlučio na saradnju sa Telekomom Srbija, koji je "imao sluha da izdistribuira ploču na najbolji mogući način".
"Zadovoljstvo mi je što sam ovaj album radio sa Telekomom Srbija - liderom u oblasti telekomunikacija. U isto vreme mi je i drago što su u mojoj muzici prepoznali potencijal koji, zajedno sa njihovim mogućnostima i stremljenjima ka uspostavljanju novih standrarda, ima značajnu ulogu", rekao je Željko Joksimović.
Novi album ima devet ljubavnih pesama, a kao udarnu, za koju će uskoro snimiti prvi spot, Joksimović je odabrao svoju kompoziciju "Ljubav", čiji je tekst napisao Momčilo Bajagić-Bajaga.
PROČITAJTE EKSKLUZIVNI INTERVJU SA ŽELJKOM JOKSIMOVIĆEM za MONDO
Na albumu je i bonus pesma "Idu dani", publici vrlo dobro poznata kao naslovna numera popularne serije "Ranjeni orao".
Željko Joksimović jedan je od najuspešnijih kantautora u Srbiji. Nakon što je osvojio svet pesmom "Lane moje" kojom se 2004. godine takmičio na Pesmi Evrovizije i zauzeo drugo mesto, Željko je postao uticajan muzičar u Švedskoj, Turskoj, Ukrajini, Izraelu, Grčkoj, Mađarskoj. Njegov rad često je bio vezan za Evroviziju, te je 2006. godine komponovao pesmu "Lejla", takmičarsku numeru BiH koju je izveo Hari Mata Hari. Pesma je osvojila zavidno treće mesto, a Željko je prošle godine napisao pesmu “Oro” s kojom se na “Evroviziji” takmičila Jelena Tomašević.
"Telekom Srbija nastojaće da i ubuduće podržava domaće umetnike koji neguju prave vrednosti i podstiču interesovanje šire javnosti za bogato etnološko i kulturno naslađe naše zemlje", saopšteno je iz kompanije.
(MONDO)