Ćerka Svetlane Cece Ražnatović, Anastasija do sada je snimila sedam pesama koje je objavila na Jutjubu i na najpopularnijim muzičkim striming platformama te do sada zaradila više od 500.000 evra.

Anastasija je od osnivanja svog Jutjub kanala 11. juna 2018. godine do sada samo od ovog servisa inkasirala skoro 240.000 evra, pošto su joj svi spotovi do sada pregledani nešto malo manje od 240 miliona puta. Do ovog broja se vrlo lako može doći ako je poznata činjenica da se za milion Jutjub pregleda plaća u proseku oko 1.000 evra. 

Ipak, daleko više se zarađuje od preslušavanja i skidanja muzike sa ostalih digitalnih platformi, na kojima je Anastasija takođe prisutna i vrlo popularna, pa je do sada, svaki put kad bi joj se pojavila nova pesma, uvek bila u 100 najslušanijih u Srbiji. Cena za milion strimova kreće se u proseku od 3.000 do 3.500 evra. Ražnatovićeva sa jednog od tih striminfa ima oko 16 miliona strimova za pet pesama ("Savršen par", "Rane", "Gotovo", "Volim te" i "Izvini") ili skoro 150.000 redovnih slušalaca mesečno, što znači da je samo od njih zaradila 70.000 evra. 

ATA Images/Antonio Ahel ata

Pored ove dve platforme, Anastasija je prisutna i na još nekoliko, koje su kod nas daleko popularnije i slušanije, pa se prostom računicom dolazi do zaključka da je Cecina ćerka za malo više od tri godine karijere zaradila preko pola miliona evra, čime ne mogu da se pohvale ni mnogo veće pevačke zvezde koje su decenijama na estradi. Ovo je svakako i mnogo veći uspeh ako se ima u vidu da Anastasija još nije ni počela da nastupa po klubovima.

Ipak, ovde treba naglasiti i to da izvođač ne dobija kompletnu sumu od zarade na ovim platformama, pošto diskografska kuća, odnosno izdavač uzima oko 40 odsto od zarade na pregledima.

Instagram/raznatovicanastasija/screenshot, Instagram/raznatovicanastasija/printscreen Anastasija

Ipak, kako je Anastasija ekskluzivac "Ceca mjuzika", jasno je da je i ovde mlada zvezda u boljoj poziciji od svojih kolega. Naravno, podrazumeva se da se na ovu sumu plaća porez, jer sve ide preko zvaničnog računa, kao i da određeni procenat zarade ide i digitalnom distributeru, preko kog se muzika i plasira na određene servise. 

(MONDO/Kurir stars)