Žene širom sveta žude za italijanskim zavodnikom Mikeleom Moroneom, a sada ga mogu gledati i kao zaštitno lice brenda energetskog pića HELL ENERGY, u uzbudljivim video spotovima. U njima Morone konzumira HELL u svakodnevnim situacijama, privlačeći pažnju svojim stilom, šarmom i glumačkim veštinama koje se odlično slažu sa brendom HELL. Ono što jedan od spotova čini posebnim jeste Moroneova pesma koja se u njemu može čuti. Zašto je Mikele Morone toliko popularan i šta treba da znamo o njemu?
Svaki početak je težak
Pre nego što se film „365 dana” na Netfliksu u februaru 2020. godine, Morone je živeo običnim životom u severnoj Italiji. Izgubio je oca, koji je radio kao građevinski radnik, kada je imao 12 godina. Nakon što je završio fakultet, otišao je u Rim i tamo je u početku radio kao parketar.
Morrone ima 33 godine i otac je dva sina. On i njihova majka, libanska stilistkinja Rouba Saadeh, razveli su se ubrzo nakon rođenja drugog sina Branda 2017. godine. Glumac je uvek bio otvoren i iskren o tome kako ga je razvod ostavio uništenog i depresivnog. Nakon razvoda, Morone je počeo da radi kao baštovan u malom selu od hiljadu stanovnika zarađujući samo 600 dolara mesečno.
Glavnu ulogu u „365 dana” dobio je potpuno neočekivano. Sekao je drva kada je dobio telefonski poziv. Prvo je pomislio da je u pitanju šala i odbio ih je, ali kada su treći put pozvali poverovao je da je ozbiljan poziv u pitanju. Nije čak mogao da priušti da ode na kasting u Londonu za film koji će kasnije biti prekretnica njegovog života, pa je Netfliks platio taj trošak.
Nikada nije išao u školu glume, ali je dosta snimao i ima ambicije da igra kompleksije likove.
Više od samo lepog mladića
Morone je naučio da svira gitaru sa 25 godina, takođe samouko, iz YouTube video zapisa. Dobro govori engleski i arapski (njegova bivša žena živi u Bejrutu sa decom). Engleski je naučio zbog snimanja filmova. Nakon što se zaljubio u glumu, glavni cilj mu je bio rad u Sjedinjenim Državama. Već je radio sa Megan Foks, zvezdom Transformers filmova, u jednom od svojih poslednjih filmova, koji je u postprodukciji. Pored glume, Morone se bavi i muzikom, manekenstvom i slikanjem. Objavio je dva albuma, a spot za pesmu „Feel It“, koja se može čuti u filmu „365 dana“, već je pregledan 74 miliona puta na YouTube servisu.
Glasine su takođe sugerisale da je Morone možda bio u Budimpešti da proveri mesta za moguću evropsku turneju. U svakom slučaju, već je nastupao u Bugarskoj i Grčkoj sa pesmama sa svog novog albuma. Takođe je čest gost na modnim događajima. Jednom prilikom, nakon modne revije Dolce&Gabbana, tabloidi su ga povezali sa Kloi Kardašian, nakon što je snimljena fotografija na kojoj drži Kardašijan uz sebe. Istina je da je Kim Kardašijan zaista pokušala da ih spoji, ali fotografija je napravljena isključivo zbog brenda, a između Moronea i Kloi nije bilo ničega.
Koliko ga žene obožavaju dobro ilustruje incident u septembru 2022. godine, kada je prisustvovao otvaranju radnje u Dizeldorfu. Zbog velike navale obožavateljki, policija je morala da zatvori ulicu.
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu: Radonjićeva bomba nedovoljna, prolaz u Ligi šampiona nemoguća misija!
"Ovo je sramota za Ligu šampiona, nas ovde ne žele": Vladan Milojević prekinuo ćutanje u Milanu i žestoko udario
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!