Tango "ambasadori" sa bazom u Parizu svirali su oko sat i po vremena, a beogradska publika oduševljeno je ispratila tradicionalnu harmoniju gitara, violine i harmonike.

Muzički je Gotan Project bio upravo ono što se od njega očekivalo. Svaka emocija vatrenog, tužnog ili strasnog tanga bila je savršeno dočarana. Koncert je pratio i video materijal, koji je akcenat stavljao ne samo na "obični" tango ples, već i na interesantne detalje, osećanja, izraze lica i pokrete koji su zajedno sa muzikom činili jedno kompletno, nesvakidašnje iskustvo.

Kapacitet Arene bio je smanjen na oko 5.000 mesta, što je uz zavodljive pesme i slabo osvetljenje dalo celom događaju intimnu, skoro misterioznu notu.

Koncert je otvoren i zatvoren pesmom "Epoca", sa bisom "Imigrante", a u međuvremenu se Arena hipnotisano njihala uz "Musica di siempre", "Tu misterio", "Rayela", "Panamericana", "Una musica brutal" i druge pesme.

Iako su članovi benda uporno pozivali ljude da ustanu, priđu bini i zaplešu, publika se nije odazvala ovom pozivu u dovoljnom broju, pa je atmosfera koncerta na momente ipak bila previše kamerna. Neumorni su bili jedino tango igrači u prvim redovima, koji su igrali u parovima skoro čitav koncert. Stidljiva publika zato se nije štedela na aplauzima i ovacijama koje je Gotan Project zaista zaslužio.

Gotan Project osnovali su u Parizu, Filip Koen Solal, Eduardo Makarof i Kristofer Miler, francuski esteta, argentinski gitarista i švajcarski programer. U Areni su promovisali i pesme sa novog albuma "Tango 3.0", izdatog na desetu godišnjicu osnivanja benda, na kom su istražili simbiozu tradicionalnog tanga sa modernijim pravcima kao što su dub i electro.


(MONDO: Tekst - Bojana Zimonjić, foto - Petar Stojanović)