Bend je muzikom potpuno opčinio Arenu smanjenog kapaciteta. Jedina zamerka - zašto više ljudi nije ustalo da igra?
Muzički je Gotan Project bio upravo ono što se od njega očekivalo. Svaka emocija vatrenog, tužnog ili strasnog tanga bila je savršeno dočarana. Koncert je pratio i video materijal, koji je akcenat stavljao ne samo na "obični" tango ples, već i na interesantne detalje, osećanja, izraze lica i pokrete koji su zajedno sa muzikom činili jedno kompletno, nesvakidašnje iskustvo.
Kapacitet Arene bio je smanjen na oko 5.000 mesta, što je uz zavodljive pesme i slabo osvetljenje dalo celom događaju intimnu, skoro misterioznu notu.
Koncert je otvoren i zatvoren pesmom "Epoca", sa bisom "Imigrante", a u međuvremenu se Arena hipnotisano njihala uz "Musica di siempre", "Tu misterio", "Rayela", "Panamericana", "Una musica brutal" i druge pesme.
Iako su članovi benda uporno pozivali ljude da ustanu, priđu bini i zaplešu, publika se nije odazvala ovom pozivu u dovoljnom broju, pa je atmosfera koncerta na momente ipak bila previše kamerna. Neumorni su bili jedino tango igrači u prvim redovima, koji su igrali u parovima skoro čitav koncert. Stidljiva publika zato se nije štedela na aplauzima i ovacijama koje je Gotan Project zaista zaslužio.
Gotan Project osnovali su u Parizu, Filip Koen Solal, Eduardo Makarof i Kristofer Miler, francuski esteta, argentinski gitarista i švajcarski programer. U Areni su promovisali i pesme sa novog albuma "Tango 3.0", izdatog na desetu godišnjicu osnivanja benda, na kom su istražili simbiozu tradicionalnog tanga sa modernijim pravcima kao što su dub i electro.
(MONDO: Bojana Zimonjić, Petar Stojanović)